Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8701200
Jag tycker det är så väldans svårt att få ett grepp om hur sjalarna egentligen ser ut, det kan va sån skillnad från bild till verklighet.

För som Zara Tripurple som jag tycker ser skitläcker ut här:
Bild
Ser ut som en helt annan sjal här:
Bild

Jag vill inte köpa fler sjalar för att bli besviken :rodna:
Men hur kan man veta
#8701249
mammagumman skrev:Jag tycker den här överensstämmer bäst. Den är mer rödlila än blålila. Likt mörka syrener på det ljusare och mer blålila typ mörkt viol på det mörkare.

Bild

Bild
Nää, inte tripurple! Min är blålila! :hmm:
#8701285
mammagumman skrev:Du ser inte ens i verkligheten är de lika :fnissa:

Sjalen jag har kommer direkt från leverantören så jag hoppas verkligen den är korrekt :wink:

Men allvarligt så kallas den TriPurple NEW på ellevills hemsida. Har du en tidigare utgåva?
Jag har ingen aning vilken utgåva jag har.. :hmm: Men den är blålila iallafall! :lol:
#8701290
...jag skulle gärna visa en bild, men har inte lyckats fånga rätt färg som sagt. :Hahaa: ...men den ser ut nästan exakt som den första bilden i ts! Blålila, klar, stark färg! :love:
#8701329
hahhaa :lol: nu blev jag lite klokare ialf!

Ni är jättesnälla som förklarar!

Ja, för jag vill att den ska se ut som på första bilden, o gör den inte det... då är den fin men inte min liksom.
Ingen som vill sälja en sån till mej då? :D
#8701338
smurfis skrev:
mammagumman skrev:Du ser inte ens i verkligheten är de lika :fnissa:

Sjalen jag har kommer direkt från leverantören så jag hoppas verkligen den är korrekt :wink:

Men allvarligt så kallas den TriPurple NEW på ellevills hemsida. Har du en tidigare utgåva?
Jag har ingen aning vilken utgåva jag har.. :hmm: Men den är blålila iallafall! :lol:
du har ju min gamla och den är köpt för drygt ett år sedan tror jag, så de kan nog vara olika i färgen. instämmer med dig att den definitivt är blålila.
#8701458
yonohanna skrev:hahhaa :lol: nu blev jag lite klokare ialf!

Ni är jättesnälla som förklarar!

Ja, för jag vill att den ska se ut som på första bilden, o gör den inte det... då är den fin men inte min liksom.
Ingen som vill sälja en sån till mej då? :D
Ja men så bra! Då behöver du inte bli besviken på att fick hem en rödlila ist för blålila. Gillar du lila kan jag även rekommendera aubergine om du hittar en sån. Den är skitsnygg :loving:
#8701480
Aubergine verkar oxå skitfin!

Men så om jag förstår rätt så kan jag inte köpa den blålila Zara tripurple längre (om jag inte hittar en begagnad då), för de nya är rödlila o heter Zara Tripurple New!?
Hur skjutton ska jag hitta en begagnad dååå, de verkar ovanliga :hmm:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?