Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av LotusMar
#8229010
Jag ska föda om några månader och funderar på stretchig bärsjal i bambu till den nyfödda. Någon som har någon erfarenhet av bärsjal i bambu? Är de stabila så att man kan bära länge i dem?
Av sjaltokan
#8229438
Har inte själv känt på någon med vad jag förstått så är de i trikå väldigt tunna och lättknutna perfekta till en spädis men inget man bär något längre i (kanske 4-6 månader).
Av sjaltokan
#8229439
Du kan säkert sälja den efter du använt den och få tillbaka i alla fall halva summan du gav för den om du köper en helt ny.
Användarens profilbild
Av millla
#8229868
Jag har en trikåsjal i bambu, Lovely Duds, som jag tycker är superskön och eftersom den har en panel som är stum så stadgar den upp väldigt bra.
Användarens profilbild
Av Bianca
#8415861
Jag har en aldoria bambu soft. Den har varit perfekt att bära nyfödd i och funkar fortfarande bra (bebis väger ca 7 kg nu), men när jag bär länge (ca 2 tim) töjer den sig lite för mycket så jag får knyta om. (känns ändå stabilt, det är mer att han hamnar lite långt ner så det blir tungt)
Den är väldigt mjuk och gosig, tar liten plats och är inte jättevarm :D
Lättknuten och bra, jag hade aldrig knutit sjal förut men det gick jättefort att få till knytningen.

Jag är supernöjd med sjalen, rekommenderar verkligen!

/Bianca

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?