Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8022447
En kompis har fått barn i v.30, bebisen vägde under 1kg, nu är den en månad gammal, vet inte riktigt vad den väger nu, men inte så mycket mer antar jag. Vilken bärtub eller annat rekommenderar ni till dem? De använder kängurumetoden på vårt sjukhus.
#8129751
Anledningen till att man använder KMC Bärtub till prematura barn är att dessa barn har behov av extra stöd för huvudet för att komma i den optimala kängurupositionen dvs. att barnet sitter med något uppsträckt huvud för att motverka att hakan faller ned. Barnet skall sitta bröstbensspets mot bröstbensspets med bäraren och bärtuben skall sluta på halva barnets huvud. Dessutom kräver inte bärtuben någon knytning = lätt att använda. Bärtuben finns i storlekarna Small, Medium, Large, XLarge samt XXLarge. För att barn och föräldrar skall hålla värmen optimalt och föräldrarna skall kunna gå omkring längre stunder finns KMC Bärtröjan som tillbehör.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?