Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av little_me
#7478005
Var så länge sen jag köpte/använde trikåsjal.. och jag har bara provat sino och moby.
Nu har jag en kompis som jag ska köpa sjal till.. inte helt sjalfrälst än så jag vill givetvis köpa den snyggaste/skönaste/avlastar bäst - sjalen till henne! :loving:
Så vilken är det???
Användarens profilbild
Av Jemmah
#7574022
Jag föredrar sino. Tunn och lättknuten. Jag bar N i Moby Wrap och G i sino. När G var 3 mån (och jag faktiskt hade en hel del erfarenhet!) provade jag WBS men kunde inte få till den eftersom det blev så mycket tyg. Kan vara värt det att tänka på om man handlar till en sjal-nybörjare. Men det kanske bara är jag som inte är så bra 8)
Användarens profilbild
Av Scilla
#7715994
katha skrev:WBS rules! :rock:
:iagree:

Men jag gillar MamEco och Minimundus också. Inte Sino dock, för smal och sladdrig och skar in tyckte jag.
Användarens profilbild
Av Droppen
#7716144
Mina favoriter är WBS och Mam Eco men jag håller med ovanstående om att man som ovan nog kan uppleva det som för mycket tyg, tyvärr för de är grymma!
Så Sino skulle jag säga är ett bra nybörjarval.

De som Skorpan nämner som jag köpt är Lovey Duds, de är också jättebra och fina men något svårare att få till än Sino eftersom den har rätt stor och stum panel. Ur nybörjarsynpunkt då. :)
Användarens profilbild
Av Annika E
#7716539
Droppen skrev:Mina favoriter är WBS och Mam Eco men jag håller med ovanstående om att man som ovan nog kan uppleva det som för mycket tyg, tyvärr för de är grymma!
Så Sino skulle jag säga är ett bra nybörjarval.

De som Skorpan nämner som jag köpt är Lovey Duds, de är också jättebra och fina men något svårare att få till än Sino eftersom den har rätt stor och stum panel. Ur nybörjarsynpunkt då. :)
Lovey Duds finns ju utan panel också! En sån gick på 335kr inkl. frakt från USA! :vågen:
Av Sia
#7716671
Nackdelen med WBS är väl att dom känns lite Sjövik/Stjärnsund i färger och mönster, jag tror att en enfärgad skulle bli mer andvänd om dom inte är så färglada av sig.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?