Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smurfstrumpan
#1685716
Hej! Jag är helt grön vad gäller sjalar, men vill gärna ha en sjal till bebben som är på väg. Vi bar sonen mycket i Ergon, men nu vill vi ha något som funkar bra från nyfödd. Jag vill gärna kunna amma i sjalen också. Vad jag har förstått så är MaM Eco stadig och går att bära länge i, jag undrar om den är bra för en nyfödd också, och om den är sval nog för en het sommardag? Tack på förhand!
Användarens profilbild
Av norkmedoo
#1686329
jag älskar vår :loving:
tycker den är fantastisk på alla sätt och vis

...tycker jag :D

Bild

av de fyra trikåsjalar jag har hemma är det den som vi använder mest.
minimundus är också jättehärlig men inte lika stabil nu och mam känns svalare.
en ribbstickad pikku ruu som är jättemjuk, bredare, varmare och gosigare men inte lika stabil.
sinon är tunnare och mindre på alla sätt och vis men inte lika snygg och inte lika gosig...
jo, kanske... till en liten nyfödd :wink:
Användarens profilbild
Av Bina
#1686354
Jaaaa den är verkligen underbar! - den är toppen på sommaren - Hampan i den gör att den är minst lika sval som en tunnare sjal.
Användarens profilbild
Av vimla
#1686879
Funkade jättebra till nyfödd, du kan gosa in den ordentligt själv innan bebisen kommer, gnugga den, sov med den i sängen etc så känns den mycket mjukare! Svalare än vanlig trikåsjal, fast när det var som allra varmast i somras kändes allt för svettigt...
Användarens profilbild
Av emellen
#1686913
Jag blev besviken när min kom på posten för den var så sträv, men efter en tvätt och några knytningar blev den underbart mjuk! :heart: :heart: :heart: En het sommardag tycker jag allt är för varmt att bära i, så även Mam Econ! :wink:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?