Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Prissättning, fel på min vara, ris/ros osv.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av honungsmarmelad
#8756621
ZaZi skrev:
honungsmarmelad skrev:Det är ju en sb:are som budat, känns inte riktigt okay att buda emot då och trissa upp priset.
ok, någon som inte skrivit det i tråden alltså?
Jag gissar att det är Tjoffsan eftersom det är samma nick på tradera.
#8756622
honungsmarmelad skrev:
ZaZi skrev:
honungsmarmelad skrev:Det är ju en sb:are som budat, känns inte riktigt okay att buda emot då och trissa upp priset.
ok, någon som inte skrivit det i tråden alltså?
Jag gissar att det är Tjoffsan eftersom det är samma nick på tradera.
såg det nu. attans. jaja, det går väl fler tåg.
#8756635
Alltså nu kanske jag går emot någon sorts SB-lag här :hide:
Men varför är det inte ok att bjuda mot en från sjalbarn!? Ja menar, en vävd bärsjal, hälften utav spekulanterna lär ju vara härifrån :hmm: Ok, hade det varit min bästa vän hade jag kanske avvaktat, men inte annars :hmm:
#8756642
fabriksmoln skrev:Alltså nu kanske jag går emot någon sorts SB-lag här :hide:
Men varför är det inte ok att bjuda mot en från sjalbarn!? Ja menar, en vävd bärsjal, hälften utav spekulanterna lär ju vara härifrån :hmm: Ok, hade det varit min bästa vän hade jag kanske avvaktat, men inte annars :hmm:
För min del är det inte tvunget att ha, bara fin att ha därför vill jag inte buds mot ngn sbare, däremot om jag väldigt gärna vill ha eller behöver, då hade jag inte brytt mig
#8756645
fabriksmoln skrev:Alltså nu kanske jag går emot någon sorts SB-lag här :hide:
Men varför är det inte ok att bjuda mot en från sjalbarn!? Ja menar, en vävd bärsjal, hälften utav spekulanterna lär ju vara härifrån :hmm: Ok, hade det varit min bästa vän hade jag kanske avvaktat, men inte annars :hmm:
Jag håller nog med, om det nu inte var några särskilda behjärtansvärda ändamål, kan ju vara en SB-are som säljer också, förtjänar inte den personen att få bra betalt för sin sjal då?
Av honungsmarmelad
#8756660
Sarah79 skrev:
fabriksmoln skrev:Alltså nu kanske jag går emot någon sorts SB-lag här :hide:
Men varför är det inte ok att bjuda mot en från sjalbarn!? Ja menar, en vävd bärsjal, hälften utav spekulanterna lär ju vara härifrån :hmm: Ok, hade det varit min bästa vän hade jag kanske avvaktat, men inte annars :hmm:
För min del är det inte tvunget att ha, bara fin att ha därför vill jag inte buds mot ngn sbare, däremot om jag väldigt gärna vill ha eller behöver, då hade jag inte brytt mig
Precis, jag behöver inte den här sjalen, tycker bara att den är fin och skulle tycka det var kul att ha men om det är andra som ska buda och det ska bli en lång budgivningsprocess så är det inte riktigt värt det.

Edit: Men klart ZaZi ska buda om hon vill ha! Det är ju skitbilligt!
#8756673
tassar med lite länkar istället.

billig vit moby (om man tex vill färga är ju vitt toppen)
http://www.tradera.com/bara-barn-sjal-m ... _149737304

Den här säljaren har 3 MTs uppe
http://www.tradera.com/mei-tai-barsele- ... _149725304
Senast redigerad av Emma_oh den ons feb 22, 2012 14:28, redigerad totalt 1 gånger.
#8756678
honungsmarmelad skrev:
Sarah79 skrev:
fabriksmoln skrev:Alltså nu kanske jag går emot någon sorts SB-lag här :hide:
Men varför är det inte ok att bjuda mot en från sjalbarn!? Ja menar, en vävd bärsjal, hälften utav spekulanterna lär ju vara härifrån :hmm: Ok, hade det varit min bästa vän hade jag kanske avvaktat, men inte annars :hmm:
För min del är det inte tvunget att ha, bara fin att ha därför vill jag inte buds mot ngn sbare, däremot om jag väldigt gärna vill ha eller behöver, då hade jag inte brytt mig
Precis, jag behöver inte den här sjalen, tycker bara att den är fin och skulle tycka det var kul att ha men om det är andra som ska buda och det ska bli en lång budgivningsprocess så är det inte riktigt värt det.

Edit: Men klart ZaZi ska buda om hon vill ha! Det är ju skitbilligt!

Jag budade då jag såg att någon annan än tjoffsan också budat. men vann tyvärr inte auktionen. 565 gick den för. snorbilligt ändå.
#8756687
fabriksmoln skrev:Alltså nu kanske jag går emot någon sorts SB-lag här :hide:
Men varför är det inte ok att bjuda mot en från sjalbarn!? Ja menar, en vävd bärsjal, hälften utav spekulanterna lär ju vara härifrån :hmm: Ok, hade det varit min bästa vän hade jag kanske avvaktat, men inte annars :hmm:
:lol: Jag har råkat ut för att buda mot min irl-sjalbarbsbästis utan att vi visste om det pga andra nick... Blev rätt lustigt när jag kom med min nya sjal och hon berättade att hon var med rätt länge :duh:
#8756741
ZaZi skrev:
honungsmarmelad skrev:
Sarah79 skrev:
fabriksmoln skrev:Alltså nu kanske jag går emot någon sorts SB-lag här :hide:
Men varför är det inte ok att bjuda mot en från sjalbarn!? Ja menar, en vävd bärsjal, hälften utav spekulanterna lär ju vara härifrån :hmm: Ok, hade det varit min bästa vän hade jag kanske avvaktat, men inte annars :hmm:
För min del är det inte tvunget att ha, bara fin att ha därför vill jag inte buds mot ngn sbare, däremot om jag väldigt gärna vill ha eller behöver, då hade jag inte brytt mig
Precis, jag behöver inte den här sjalen, tycker bara att den är fin och skulle tycka det var kul att ha men om det är andra som ska buda och det ska bli en lång budgivningsprocess så är det inte riktigt värt det.

Edit: Men klart ZaZi ska buda om hon vill ha! Det är ju skitbilligt!

Jag budade då jag såg att någon annan än tjoffsan också budat. men vann tyvärr inte auktionen. 565 gick den för. snorbilligt ändå.

Det var jag som hade budat men mest för att det var en zara och jättebillig :roll: Så med andra ord så är jag inte så ledsen att jag inte fick den. Grattis till den som fick den om det var nån här :tumup:

Men det kan lätt bli lite konstigt med budandet på billiga sjalar! En annan här och jag tänkte för nån vecka sen likadant och budade på 2 jättebilliga indios. Jag var ute efter en i de längderna men inte i de färgerna så la bud som jag aldrig trodde på. Sen la hon den andre sjalbarnaren ett till lågt bud på den ena för att hon tänkte att jag skulle kunna testa den för det priset (såg inte att det var jag som hade budat). Det slutade med att vi fick en var :D som vi inte visst om vi ville ha :roll: Men just nu är båda här och de verkar toppen till att bära liten på ryggen :tumup:
#8756753
fabriksmoln skrev:Alltså nu kanske jag går emot någon sorts SB-lag här :hide:
Men varför är det inte ok att bjuda mot en från sjalbarn!? Ja menar, en vävd bärsjal, hälften utav spekulanterna lär ju vara härifrån :hmm: Ok, hade det varit min bästa vän hade jag kanske avvaktat, men inte annars :hmm:

Jag håller med!

Större chans att min drömsjal kommer upp på tradera till försäljning om säljarna ser att det lönar sig! :D
Sarah79 skrev: För min del är det inte tvunget att ha, bara fin att ha därför vill jag inte buds mot ngn sbare, däremot om jag väldigt gärna vill ha eller behöver, då hade jag inte brytt mig
Håller med här också ;)
Mårbacka skrev:
:lol: Jag har råkat ut för att buda mot min irl-sjalbarbsbästis utan att vi visste om det pga andra nick... Blev rätt lustigt när jag kom med min nya sjal och hon berättade att hon var med rätt länge :duh:
Jag budade en gång emot tjoffsan som ju är en god än till mig (man kan inte se de andra budgivarna i mobilappen) och "vann" över henne :D Men det ökade bara priset med nån tia och jag hade ändå tänkt köpa den för att höra om hon ville ha den sen (den var superbillig), jag visste att hon var ute efter en liknande sjal :lol: Så kan det gå ;) Vi har även kollat på samma annonser på blocket :D

honungsmarmelad skrev:
p_sarah skrev:Jag har tre zaror nu, det räcker tillsvidare :D
Moss ... och vilka mer?
En original (smal, köpt här) och en purple på väg från Norge! :vågen: Båda 5,2:or så inte min sambo känner sig utanför oc hjag kan ge illusionen av att de är till oss båda ;)
#8756756
tjoffsann skrev: Men det kan lätt bli lite konstigt med budandet på billiga sjalar! En annan här och jag tänkte för nån vecka sen likadant och budade på 2 jättebilliga indios. Jag var ute efter en i de längderna men inte i de färgerna så la bud som jag aldrig trodde på. Sen la hon den andre sjalbarnaren ett till lågt bud på den ena för att hon tänkte att jag skulle kunna testa den för det priset (såg inte att det var jag som hade budat). Det slutade med att vi fick en var :D som vi inte visst om vi ville ha :roll: Men just nu är båda här och de verkar toppen till att bära liten på ryggen :tumup:

Haha, såg inte ditt inlägg :Hahaa:

/En annan

;)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?