Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9433356
Jag tycker det är hopplöst med bwcc, ungen hamnar alltid på min rumpa typ. Jättebekväm knytning, verkligen, men så lågt kan hon ju inte sitta? I mina ögon är din knytning hög :tumup: :wink: Jag tror att det beror på att första varvet går under armarna och sen uppifrån och ner, så hur mycket jag än drar och tightar till så blir det ju inte högre... Men övning ger färdighet kanske? Jag får nog testa igen snart.
#9433360
Altariel skrev:Jag tycker det är hopplöst med bwcc, ungen hamnar alltid på min rumpa typ. Jättebekväm knytning, verkligen, men så lågt kan hon ju inte sitta? I mina ögon är din knytning hög :tumup: :wink: Jag tror att det beror på att första varvet går under armarna och sen uppifrån och ner, så hur mycket jag än drar och tightar till så blir det ju inte högre... Men övning ger färdighet kanske? Jag får nog testa igen snart.
Fast min knytning på bilden där var ju en double hammock, inte bwcc. ;) Hammocken drar jag alltid upp så högt att hon kan se över axlarna.
#9433362
Zilver skrev:
Altariel skrev:Jag tycker det är hopplöst med bwcc, ungen hamnar alltid på min rumpa typ. Jättebekväm knytning, verkligen, men så lågt kan hon ju inte sitta? I mina ögon är din knytning hög :tumup: :wink: Jag tror att det beror på att första varvet går under armarna och sen uppifrån och ner, så hur mycket jag än drar och tightar till så blir det ju inte högre... Men övning ger färdighet kanske? Jag får nog testa igen snart.
Fast min knytning på bilden där var ju en double hammock, inte bwcc. ;) Hammocken drar jag alltid upp så högt att hon kan se över axlarna.
Hahaha! Skyller på multi-tasking :oops:
#9445412
Nu får jag väl säga att jag börjar vara nöjd med min Double Hammock. Det känns fortfarande som att det är slump som avgör om jag lyckas knyta bra eller inte, men det funkar ju en stund ändå :roll: Och jag önskar fortfarande hitta en annan knytning som 1) är snabbare att knyta, 2) avlastar bättre, 3) känns lika stabil. Men det tar sån tid att hitta nya knytningar och testa och lära sig så jag vet inte om det kommer bli av.

Den här veckan har lillan sovit middag i Double Hammock tre dagar i rad, samtidigt som jag har promenerat på trånga skogsstigar i ett naturreservat. Det har blivit ca 2 timmar per dag på ryggen, med 1-2 pauser, och några korta stunder på magen till och från bussar.
Bilagor
ezimba17288499401500.jpg
ezimba17288499401500.jpg (95.02 KiB) Visad 6323 gånger
ezimba17288474884500.jpg
ezimba17288474884500.jpg (92.86 KiB) Visad 6323 gånger
ezimba17288467267900.jpg
ezimba17288467267900.jpg (104.27 KiB) Visad 6323 gånger
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?