Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9136498
Ponyo skrev:
HannaGerda skrev:Hmm... se till att ha det mesta av kryssets utbredda tyg samlat ut åt sidorna kanske? Jag har inte det här problemet i alla fall och jag knyter alltid med sjalen på sidan av barnet och breder sedan en sådan bit som behövs för att täcka barnets rygg från sidan om du förstår.

Annars har jag inga tips. :hmm:
När jag gör det så blir det himla sladdrigt.
Måste nog gå på sjalträff och få hjälp. :D
Lite komiskt faktiskt. Nästan 20 000 inlägg + moderator, och kan knappt knyta en sjal :lol:
:Hahaa: äsch :)

Vi kan anordna en sjalträff... jag missar alla helatiden för vi har varit så sjuka. Men nu borde det väl i alla fall lätta med dessa eviga förkylningar... i alla fall när den pågående som hänger i bebis näsa försvinner. Hoppas jag.
#9136710
HannaGerda skrev:
Ponyo skrev:
HannaGerda skrev:Hmm... se till att ha det mesta av kryssets utbredda tyg samlat ut åt sidorna kanske? Jag har inte det här problemet i alla fall och jag knyter alltid med sjalen på sidan av barnet och breder sedan en sådan bit som behövs för att täcka barnets rygg från sidan om du förstår.

Annars har jag inga tips. :hmm:
När jag gör det så blir det himla sladdrigt.
Måste nog gå på sjalträff och få hjälp. :D
Lite komiskt faktiskt. Nästan 20 000 inlägg + moderator, och kan knappt knyta en sjal :lol:
:Hahaa: äsch :)

Vi kan anordna en sjalträff... jag missar alla helatiden för vi har varit så sjuka. Men nu borde det väl i alla fall lätta med dessa eviga förkylningar... i alla fall när den pågående som hänger i bebis näsa försvinner. Hoppas jag.
Strålande!
Hittills har jag inte kommit iväg på en än. (eller jo, mosan kom hem till mig en gång)
Också pga sjukdom, men det måste ju vända snart.
#9136713
Jag hade alltid sjalen dubbelvikt över axlarna, då fick man en viss bredd, men ändå avlastning och så hade man ändå armarna lite friare från tyg. Kanske att den höll sig bättre under jackan då, jag minns inte riktigt.
#9151897
Min zara gör så men inte min stork. Storken har fållade långsidor, kan det spela in?
#9153365
Ponyo skrev:
Mosan skrev:Min zara gör så men inte min stork. Storken har fållade långsidor, kan det spela in?
Alla mina bärdon är fållade. Och problemet kvarstår trots att jag bär i hybriden. Men jag har lite gett upp.
Snart behöver man ingen jacka ! :D
#9153433
När jag vill breda ut sjalen mer över axeln brukar jag köra bak tummen på ryggen och dra sjalen neråt med den. Alltså kroka i tummen under sjalen på baksidan och dra neråt.
Får göras innan jackan stängs :tumup:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?