Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9086493
Jag har äntligen fattat hur jag ska få på mig bärskyddet på ryggen (tack vare moggleif) men bärjackan förstår jag inte. Jag har minimalt med tålamod när det gäller att krångla med armarna hit och dit (alltså försöka få på mig den) så jag tar tacksamt emot era bästa tips på hur ni gör! Det är en brun Mam-jacka med beige fleecefoder.
#9086501
Jag ska se om jag kan förklara. :) Jag svingar den liksom över ryggen och över huvudet på barnet först, så att den sitter rätt där, sedan stoppar jag bara i armarna, det är inte direkt svårt men min jacka är lite stor till mig så kanske underlättar det. Viktigt är dock att se till att dragskon för barnets huvudhål är helt öppen, så drar man ihop den sen.
#9086505
Ketronya skrev:Jag ska se om jag kan förklara. :) Jag svingar den liksom över ryggen och över huvudet på barnet först, så att den sitter rätt där, sedan stoppar jag bara i armarna, det är inte direkt svårt men min jacka är lite stor till mig så kanske underlättar det. Viktigt är dock att se till att dragskon för barnets huvudhål är helt öppen, så drar man ihop den sen.
Tack för svaret! Min jacka är också lite stor för mig så det låter lovande. Men hur svingar du den? Fattar inte riktigt :oops:
#9086524
God_cares skrev:
Ketronya skrev:Jag ska se om jag kan förklara. :) Jag svingar den liksom över ryggen och över huvudet på barnet först, så att den sitter rätt där, sedan stoppar jag bara i armarna, det är inte direkt svårt men min jacka är lite stor till mig så kanske underlättar det. Viktigt är dock att se till att dragskon för barnets huvudhål är helt öppen, så drar man ihop den sen.
Tack för svaret! Min jacka är också lite stor för mig så det låter lovande. Men hur svingar du den? Fattar inte riktigt :oops:
Som att kasta en slängkappa över axlarna.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?