Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alosa
#9034169
Bebisen kommer i dagarna och jag lånar storasysters docka för att träna lite med min nyinköpta tri cotti. Dessvärre känns det som jag har köpt en alldeles för liten, fastän jag har följt rekommendationerna för storlek. Den sitter rättså tajt och högt. Ska det vara så? En påse känns ok, men att kränga på den andra över blir supertajt. Känner mig helt villrådig så jag blir jättetacksam om någon kan förklara hur den ska sitta. Först är det vagga som jag vill få till.

Letar också efter en instruktionsfilm på nätet, men hittar bara för 1 påse. finns det länktips tar jag gärna emot det oxå.

Usch, det är inget vidare att vara nybörjare - men jag ger inte upp ännu :) hoppas på att få lite proffshjälp från er därute......
Av Alosa
#9034209
Jag har också tänkt att det kan kännas bättre när jättemagen är mindre. Långsjal provade jag senast men fick aldrig till det tyvärr. Ditt svar lugnade mig. Tack för det!!
Av Alosa
#9034982
Jag tror att det var tricot slen. Jag knöt för hårt och för löst, så mycket tyg att hålla reda på....hade inte riktigt tålamodet att bli riktigt van tyvärr. Denna gång tänkte jag att tricotti skulle bli min melodi :D jag hoppas det!!
#9034985
Finns det ingen sjalaffär i närheten där du bor? Så du kan få prova lite större utbud? Kolla länkarna på sjalbarns hemsida.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?