Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8934899
Nästan så man skäms när man är författare till flertalet inlägg på denna kategoris förstasida :)

Men jag måste bara höra med er vad ni vana sjalare rekommenderar för ryggknyt till en fyramånaders? Han somnar i regel alltid när han burits en liten stund så man vill ju ha stöd för huvudet.
#8944200
Jag tycker enkel ryggsäck funkar bra i den åldern. De är så pass lätta och små så den funkar att bära ett tag i. Jag började bära lillA när han var en månad i ryggsäck. Såhär gjorde jag för att få upp honom: http://www.youtube.com/watch?v=3KAC7WCf ... re=related

Annars funkar double hammock väldigt bra när de blir lite större. Den är stabilare och skönare när de är lite tyngre.
#8944268
Tack! Ska ta och träna efter den videon, den var bra. Dock ligger ju sällan min sådär fint och stilla :)
#8946231
Fick till det rätt skapligt men jag gillar inte knytningar m ryggsäcksaxelband, kan man göra denna o korsa på bröstet ist?
#8950996
tassar denna tråd, även om begreppen för mig är helt obegripliga än så länge :love:
#8957274
Jag har knutit min tös i dubbel hammock på ryggen sen hon va drygt 4 månader. När hon somnar har det funkat fint att dra över ena sidan en bit över hennes huvud så har hon fått jättebra stöd.
Jag har avslutat med dra ändarna om motstående axelband och knutit, då tyckeer jag det sitter på plats bättre. Knuten hamnar mellan brösten o hakan.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?