Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kronärtskocka
#8923341
På rygg sitter dottern på 6mån bra och tar sig inte ut. Men på mage är hon inte alls lika nöjd med att ha armarna innanför sjalen och har hon dem utanför lyckas hon kasta sig bakåt och få sjalen att hasa ned, med resultatet att hon hänger och slänger och når så långt med armarna! Inte direkt ergonomiskt för någon av oss.... Knyter omslutet på magen, någon annan knytning kanske? Förslag på hur jag får den mer stabil och tajt?
Användarens profilbild
Av Andelle
#8923358
Jag hade samma problem med S i perioder, det enda som funkade någotsånär var att ha smokingdelen högt upp (nacken) och krysset likaså, och sen knyta hårt. Inte så kul tyvärr så vi sjalade helt enkelt mindre då, med S var det väldigt tydligt att hon inte ville sitta så men det kanske inte är likadant med H.
Av Franneke
#8933371
Hon kanske har blivit så pass nyfiken att hon vill se mer och därför bryter ut? Knyter du henne så högt på ryggen att hon ser över din axel? I så fall börjar det kanske bli för tråkigt på magen, har du testat att knyta henne på höften i sjal eller ringsjal?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?