Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Carolinah
#8896166
Har mest knutit omslutet kryss och gillar verkligen den knytningen men Love som nu nästan är tre månader har börjat hänga åt sidan för att försöka se framåt, han vill se vad jag gör. Visst, oftast somnar han efter ett tag men skulle vilja använda sjal mer och han sover ju inte precis hela tiden. Går det att knyta på något sätt så han kan se framåt?
Av Sofie
#8896174
Man kan sätta barnet högt på ryggen, på höften i olika knyt samt
framåtvänd i omslutet kryss så barnets rygg är mot din mage. Bäst då för barnets höfter och rygg är att sitta i sk Buddha-position. http://www.sjalbarn.se/?page_id=391
Jag har haft L i buddha-position en par gånger ute på gården för att skona mina armar :lol: hon var synnerligen missnöjd med att vrida nacken ur led för att se storsyskonen!
#8896487
Tack! Det funkade faktiskt riktigt bra när jag ville kunna greja lite här hemma och Love ville prompt se :)
Användarens profilbild
Av camsch
#8896529
Man kan också om man vill knyta omslutet kryss på höften (eller någon annan höft-knytning). När han sitter på sidan kan han både se dig och framåt :)
#8896657
Ska prova det imorrn, tack!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?