Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8820076
Vargflikkan skrev:Efter ett behövligt och fasligt trevligt besök av Labolina :heart: så har jag lärt mig en enklare och bekvämare knytning och kan nu enkelt knyta fast Astrid då hon somnat på min axel.
Igår var jag ut med hunden och hade Astrid sovandes i sjalen :loving:

Bild
Ser väldigt mysigt ut :D :loving:
#8820118
Men jag tappade ju bort mig helt, trikåisen ju! Min hjärna: :hellu:. Förlåt :hide:!

Men nu måste jag säga att det ser kanon ut :tumup: :heart:
#8821550
Vargflikkan skrev:Efter ett behövligt och fasligt trevligt besök av Labolina :heart: så har jag lärt mig en enklare och bekvämare knytning och kan nu enkelt knyta fast Astrid då hon somnat på min axel.
Igår var jag ut med hunden och hade Astrid sovandes i sjalen :loving:

Bild
:heart: :vågen: Du ser! Sjalbebis ju! Astrid hon kan hon! :heart:
#8821676
Du ser! :vågen:
Som med barnvagnar, de får vänja sig helt enkelt!

Välkommen till en helt ny värld! Nackdelen är att det finns en :twisted: bakom hörnet.
#8821687
Ja heja Astrid! :vågen:

Jag sjalar ju alltid upp henne efter att hon somnat i min famn men när hon vaknar så kan hon bara sitta där ett tag och kika lugnt, så man märker inte att hon vaknat om jag inte tittar till henne i en spegel eller så :lol:
#8823104
Vargflikkan skrev:Ja heja Astrid! :vågen:

Jag sjalar ju alltid upp henne efter att hon somnat i min famn men när hon vaknar så kan hon bara sitta där ett tag och kika lugnt, så man märker inte att hon vaknat om jag inte tittar till henne i en spegel eller så :lol:
Hon är nog såld på sjalandet nu! Nu finns ingen återvändo! :tumup:
#8876665
Någon som vill ha en uppdatering här?

Lilla Astrid tycker inte om att åka vagn. Alls. Jo om hon somnar i min famn och jag lägger ner henne i den så men det är ju inte samma sak :P
Så vid varje dagislämning och hämtning har jag fått sätta henne i sjalen, med protester! Men sakta men säkert så har hon nog börjat vänja sig vid och accepterat sjalen för de senaste dagispromenaderna har det tagit längre och längre stund innan hon börjat knöla och skrika och imorse så var hon tyst hela vägen dit och hem igen! :vågen:
Somna i sjalen känns avlägset men det kanske kommer det med?

Jag som funderat på att ge upp sjalandet, när hon vuxit ur Mamecon så tänkte jag ge ergon ett försök och isf använda bara den. Men nu känns det ju hoppfullt! :tumup:

Sjalen följer alltid med till affären och kupolen med :D

Imorse på väg till dagis, Algot har tagit bilden :D

Bild

I amningsrummet på Kupolen

Bild
#8876679
Åh, fina ni! Det är en sån härlig solskenshistoria det här! Fina lilla A (och fina stora A)! :heart: :heart: :heart:
#8896604
Provade ergon idag, hon kan nääästan sitta i den nu. Eftersom hon inte vill sova i sjalen får jag hoppas att ergon funkar bättre! Stora A älskade ergon och sov ofta i den, sittande på ryggen.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?