Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8592536
Jag har börjat att sjala lite på ryggen den senaste tiden och behöver därför lite tips och råd från er som är mer vana med ryggknut än vad jag är!

Jag har testat dels shbc, den knytning som finns bl a på Eden Baby och dels Jordan carry från Ellevill... Men finns det andra knytvarianter än dessa som inte knyts över bröstet? Jag vill gärna att det ska avlasta bättre än vad det gjort de gånger jag knutit. Blir mkt tyngd på axlarna, men det kke är en vanesak också?

Så vilken ryggknytning ger bäst avlastning och som inte belastar brösten (alls)?
#8592583
Jag är inte särskilt van, men av de som jag har provat så tyckte jag double hammock var bäst för brösten. Fast jag har aldrig ryggsjalat nån längre stund så jag vet inte hur det blir när man har burit ett tag. De blir ju lite tillplattade :D men jag tyckte ändå det kändes bättre med tyget utspritt över hela än när man har en knut nära brösten :rista:
#8744116
Puffar lite då jag tycker allt är obekvämt och gör ont efter ett tag. Är jättebesviken för annars gillar N att sjala på ryggen mycket mer än att sela.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?