Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

IED skrev:Jag varvar mellan JBC o BWCC beroende på hur länge hon ska sitta där.

och för en inte så insatt så menas det??? :oops: Vill oxå kunna bära lillkillen på ryggen.
kan tillägga att just jbc finns i olika varianter och när jag knyter min 3 veckors bebis på ryggen har jag alltid knut fram för extra stabilitet så fortsätter man bläddra på sidan så ser man de olika varianterna. När jag knyter 2 åringen har jag aldrig knut fram för det gör bara ont.
hörnsten skrev:
thowida skrev:har finns JBC
http://wrapababy.com/baby-wearing-wrapp ... arry-2/14/

Jag knöt något liknande idag fast med knyt fram på bröstet och det gick bra till en 2,5 månaders.. :heart:
Vad är det för skillnad på den och en omsluten ryggsäck? :hmm: För omsluten ryggsäck kallas väl secured high back carry på engelska?

det är ju just det att förklara, om man säger att JBC breder ut tyget över hela barnet medans shbc bara knölar ihop tyget över o under barnets ben. Blev du något klokare?
IED skrev:
hörnsten skrev:

Jag knöt något liknande idag fast med knyt fram på bröstet och det gick bra till en 2,5 månaders.. :heart:
Vad är det för skillnad på den och en omsluten ryggsäck? :hmm: För omsluten ryggsäck kallas väl secured high back carry på engelska?

det är ju just det att förklara, om man säger att JBC breder ut tyget över hela barnet medans shbc bara knölar ihop tyget över o under barnets ben. Blev du något klokare?
Ja, inser det nu när jag läser. :) Ser skönare ut med JBC då, men å andra sidan går shbc väldigt snabbt för en nybörjare. :)
hörnsten skrev:
IED skrev:
hörnsten skrev:

Ja, inser det nu när jag läser. :) Ser skönare ut med JBC då, men å andra sidan går shbc väldigt snabbt för en nybörjare. :)

Det tar inte längre tid o blir mycket stadigare o bekvämare för både bärare o barn enligt min mening.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?