Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
#1365730
fröken inga skrev:Vill skaffa en sval sjal. Vilken är den svalaste av alla svala sjalar och är den av bra kvalité?

Är MaM ECO ssval trots att den är så stadig?
Jag skulle tro att det är sino för den måste väl vara tunnast..
Användarens profilbild
Av melon
#1366778
Jag tycker mam eco är sval men då har jag inte provat Sino i någon värme...
Användarens profilbild
Av Blackbabe
#1367034
Sino är helt ok i värme. Det blir ju varmt oavsett eftersom man är så pass nära men vi hade den hela förra smmaren och gillar den.
Användarens profilbild
Av Foxan
#1367045
Tror också att Sino är den svalaste. Den är inte så mycket tunnare än BaliBaby Stretch tex, men är smalare. Och den ÄR tunnare än MamEco.
#9370016
Testar att väcka en gammal tråd till liv, det har ju kommit några nya sedan 2008. ;)

Vad säger ni som provat lite olika? Hur är Aldoria bambu tex??
#9370048
Jag blir nyfiken på hur KAMcare står sig i den kampen också! :)

Den visas ju på Amningingskurs för blivande föräldrar, och den känns ju onekligen mkt tunnare än min gamla Minimundus som jag hade för evigheter sedan, men hur den står sig mot andra tunna sjalar vet jag inte.
#9370105
KAMcare har jag aldrig känt på, vi har en Moby och den är ju inte tunn! Hade varit kul att höra från nån som klämt på lite olika, jag har bara provat Mobyn och känt på en från granit och den var ganska tunn och liten.

Är nyfiken på aldoria bambu, den borde ju vara sval med tanke på bambun!
#9371527
Jag har inte provat i någon hetta, men vid en snabbare prövning av aldoria och sinon (vid samma tillfälle) tyckte jag de kändes ungefär lika svala. Sinon är smalare, något mindre tyg. Och aldorian kändes väldigt sladdrig, sinon kändes som att den kan funka till nåt kilo tyngre bebis utan att för den sakens skull vara det minsta tjock och klumpig. Så som tunn trikå till sommarbebis vet jag vad jag skulle välja... :)
#9393739
Labyrint skrev:Jag har inte provat i någon hetta, men vid en snabbare prövning av aldoria och sinon (vid samma tillfälle) tyckte jag de kändes ungefär lika svala. Sinon är smalare, något mindre tyg. Och aldorian kändes väldigt sladdrig, sinon kändes som att den kan funka till nåt kilo tyngre bebis utan att för den sakens skull vara det minsta tjock och klumpig. Så som tunn trikå till sommarbebis vet jag vad jag skulle välja... :)
Oj, har missat ditt svar här! Menar du att du hade valt sinon till sommarbebis? :D
#9393770
Ketronya skrev:
Labyrint skrev:Jag har inte provat i någon hetta, men vid en snabbare prövning av aldoria och sinon (vid samma tillfälle) tyckte jag de kändes ungefär lika svala. Sinon är smalare, något mindre tyg. Och aldorian kändes väldigt sladdrig, sinon kändes som att den kan funka till nåt kilo tyngre bebis utan att för den sakens skull vara det minsta tjock och klumpig. Så som tunn trikå till sommarbebis vet jag vad jag skulle välja... :)
Oj, har missat ditt svar här! Menar du att du hade valt sinon till sommarbebis? :D
Ja, precis.
#9393836
Labyrint skrev:
Ketronya skrev:
Labyrint skrev:Jag har inte provat i någon hetta, men vid en snabbare prövning av aldoria och sinon (vid samma tillfälle) tyckte jag de kändes ungefär lika svala. Sinon är smalare, något mindre tyg. Och aldorian kändes väldigt sladdrig, sinon kändes som att den kan funka till nåt kilo tyngre bebis utan att för den sakens skull vara det minsta tjock och klumpig. Så som tunn trikå till sommarbebis vet jag vad jag skulle välja... :)
Oj, har missat ditt svar här! Menar du att du hade valt sinon till sommarbebis? :D
Ja, precis.
Meh, den verkar ju inte gå att få tag på längre..!
#9393982
Ketronya skrev:
Labyrint skrev:
Ketronya skrev:
Labyrint skrev:Jag har inte provat i någon hetta, men vid en snabbare prövning av aldoria och sinon (vid samma tillfälle) tyckte jag de kändes ungefär lika svala. Sinon är smalare, något mindre tyg. Och aldorian kändes väldigt sladdrig, sinon kändes som att den kan funka till nåt kilo tyngre bebis utan att för den sakens skull vara det minsta tjock och klumpig. Så som tunn trikå till sommarbebis vet jag vad jag skulle välja... :)
Oj, har missat ditt svar här! Menar du att du hade valt sinon till sommarbebis? :D
Ja, precis.
Meh, den verkar ju inte gå att få tag på längre..!
Den slutade tillverkas under några år men finns numera igen har jag fattat det som (om de inte gjort ett nytt produktionsstopp då...). Knyt-an hade flera färger inne. Annars går den ju att köpa begagnat.
#9394004
Ja, jag hittade den på knyt an nu! :) Men tror jag satsar på begagnat ändå, har inte riktigt råd med nytt. ;)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?