Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av johanna
#370193
emmahawk skrev:jag bära micket, micket gärna alla mei-taier till dig härliga kvinna och dricka kaffe och umgås micket, micket! så kan soffi också komma - jag saknar er! :D
Any time, baby! :app: Jag saknar er också!
Användarens profilbild
Av Crappy
#596874
Woww vilken läsning. Jag är alldelens stum av hämförelse över MT kunskapen.
Användarens profilbild
Av Anso
#596981
Crappy skrev:Woww vilken läsning. Jag är alldelens stum av hämförelse över MT kunskapen.
Emmahawk har en fin titel MMT =master of Mei Tai :vågen: :urule:
Användarens profilbild
Av aina
#606278
Mycket inponerande genomgång även om jag inte blev något klokare! :D

Ny här och börjar längta väldigt efter att få börja bära min snoffsa lite mer. Tittat på ergos bärselar men med dina utlägg så går det mot en mt.

Varför väljer man sjal framför mt?

Tack för underbar insperation!!!! :lol:
Av mianyckelpiga
#638008
Tack för den jättebraiga redogörelsen. Har tänkt att införskaffa en MT och detta hjälpte mig verkligen i valet av märke!
Av mianyckelpiga
#660365
Var köpte du din Kozy? På www.stellaris.se är det 2-3 månaders leveranstid. Jag vill ha den nu!
Användarens profilbild
Av sanna73
#660433
edenbaby.se har kozy
Användarens profilbild
Av emmahawk
#725448
Jag beklagar om jag inte lyckas vara helt glasklar! :lol: Jag la nu till liten kommentar och jämförande bild på MOM-tai också. Och som sagt, hör jättegärna av er med pm om ni har frågor. Jag har varit erbarmligt lite framför datorn och sjalbarn senaste tiden, men då och då tittar jag in. Och i mellantiden sitter hon och klurar på vilken ny mei-tai hon skall sätta tänderna i härnäst... :twisted: :twisted: :twisted:
Av vassast
#1108801
WOW!

Det är alltså en MT jag skulle behöva
Jag har lite svårt för sjalen då den är så omfattande och patapumen avlastar sisådär. Dessutom är "nätkassen" inget direkt huvudstöd om lillen somnar

Nästa gång vi lyckas ses på junta el dylikt vill jag gärna kika om jag får
Av vassast
#1134325
puffar för att slippa leta när jag pluggar Emmas mei tai kunskap
Användarens profilbild
Av emmahawk
#1173445
man kan kanske tänka sig att det kommer några norska erfarenheter om inte alltför länge... 8)
Användarens profilbild
Av EmmaMaria
#1398991
OJ! Vilken kunskap och vilka fina bilder!
Hur avlastar en Mei Tai jämfört med sjal? Är det lättare att få till den på ryggen?
Användarens profilbild
Av tinaw
#1399325
Den avlastar inte riktigt lika bra, men är svalare och lättare att få till på ryggen :D
#7115914
Jag ska resa till Rhodos i maj och lille plutt kommer vara 6 månader då.
Det är mitt första barn - hur ska det gå med allt? Oj oj... :hmm:

Har en Manduca Cona Coffee och en svart elastisk Marimekko-trikåsjal.
Bägge känns ju på tok för varma för Rhodos eller svensk sommar för den delen, kom då att tänka på en Mei Tai!
Måste ju vara svalt och praktiskt! Vi orkar ju inte släpa med stora vagnen där det finns både sitt- och liggläge och vagnen är vänd mot oss. Alltså blir det en liten resesulky och de är ju inget vidare för en 6-månaders att sova i kanske - eller?

Tips på en sval MT med bra stöd som jag antar en 6-månaders bebis behöver?
Han kommer ju säkert att somna i den titt som tätt.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?