Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av BumbiBarn
#294465
Jag fick hem MaMs trikåsjalar för ett tag sedan till webshopen, men har inte kunnat prova "på riktigt" med en liten bebis eftersom jag själv inte har någon (min lilla ärta är ju snart 1,5).

I helgen var det kalas för min stora höna som fyllde 3, till kalaset kom en liten bebis som är ca 6 veckor nu. Han och hans föräldrar skall snart få vara modeller till MaM-trikåsjalarna, men jag fick provbära honom när de ändå var på kalaset.

Jag är mycket nöjd med MaM-trikåsjal måste jag säga. Jag har själv haft en Baby Bundler till min lilla tjej men Mams sjal var tunnare och lättare att knyta. Den var smidig och blev perfekt direkt. Den har avsmalnade ändar (runda) så knuten blev liten och ändarna föll snyggt, det var lätt att "gömma" sjaländarna om man hellre ville det. Bar en lång stund, den lille var så nöjd så nöjd. Han har aldrig åkt sjal förut och han trivdes nog med att få komma upp och spana lite på omgivningen.

Bifogar en liten bild:
Bild

/ Jenny
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?