Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Candela
#9472914
För 10 år sen bar jag min yngsta son i en ErgoBaby originalmodell (fanns ingen annan liksom :mrgreen: ), men nu har jag sett deras nya modell 360. Den verkar ha ett bekvämare höftband för bäraren, och man kan justera hur bred sittytan ska vara för barnet. Sen går det tydligen att sätta barnet framåt också, om man skulle vilja det. Någon som har testat denna modell? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av Kristina
#9472977
Jag har testat och är inte jätteimponerad, det är svårt att spänna höftbandet ordentligt eftersom det är kardborre, sen är den väldigt uppbyggd liksom, så den känns rätt klumpig och inte så följsam. Framåtvänt bärande har jag aldrig haft något behov av så den funktionen könns rätt onödig här, men är väl en kompromiss för att få fler att köpa ergo istället för bb. Sen har jag hört att den är smalare i sittytan också än original och alltså blir urvuxen snabbare.
Användarens profilbild
Av Candela
#9473048
Kristina skrev:Jag har testat och är inte jätteimponerad, det är svårt att spänna höftbandet ordentligt eftersom det är kardborre, sen är den väldigt uppbyggd liksom, så den känns rätt klumpig och inte så följsam. Framåtvänt bärande har jag aldrig haft något behov av så den funktionen könns rätt onödig här, men är väl en kompromiss för att få fler att köpa ergo istället för bb. Sen har jag hört att den är smalare i sittytan också än original och alltså blir urvuxen snabbare.
Du har alltså testat båda modellerna?
Användarens profilbild
Av Kristina
#9473091
Candela skrev:
Kristina skrev:Jag har testat och är inte jätteimponerad, det är svårt att spänna höftbandet ordentligt eftersom det är kardborre, sen är den väldigt uppbyggd liksom, så den känns rätt klumpig och inte så följsam. Framåtvänt bärande har jag aldrig haft något behov av så den funktionen könns rätt onödig här, men är väl en kompromiss för att få fler att köpa ergo istället för bb. Sen har jag hört att den är smalare i sittytan också än original och alltså blir urvuxen snabbare.
Du har alltså testat båda modellerna?
Ja, jag har haft ergo orginal i olika utföranden sen typ 2004 och testade 360 vid ett tillfälle för kanske ett halvår sedan eller så.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?