Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av evano
#9375620
Jag är sugen på utöka min bärdonssamling med en till långsjal. Just nu har jag en 2,5 mån bebis som väger 7 kg. Han verkar mer förtjust i sjal än bärsele. Bärsele använde jag mycket till hans syster för jag tyckte jag aldrig fick till det med bärsjal riktigt. De sjalar jag har är en vatnai (vävd) och en aldoria bambu soft (trikå som jag tyckte det var svårt att få till bra avlastning med). Jag skulle vilja ha en som är lättknuten och avlastar bra. Jag är mest inne på en vävd för att jag aldrig tyckte jag fick till min trikåsjal bra och för att sonen går upp i vikt så snabbt. Tacksam för alla tips!
Av ylvakofta
#9379938
Oj, ledsen att du inte fått svar! Didymos har ju tusen olika mönster och tjocklekar och materialblandningar, så det är omöjligt att säga vilken som är bäst :) Däremot kan jag rekommendera märket. Tjocka sjalar (över typ 260 g/m2 är tjockt) avlastar mer, och sjalar med linne eller hampa. Sjalar med bambu avlastar sämre.
Av evano
#9380201
Tack för svar! :) igår beställde jag en ellevill zara eftersom en del verkar gilla dem och tycka de är lättknutna. Jag har blivit mer vän med min vatanai också men den skulle behöva tvättas så jag ser fram emot en sjal till.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?