Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9330957
Hej alla sjalfantaster!

Jag väntar andra barnet i juli/augusti. Min fundering är vilka sjalar, trikå och vävd, som är svala till en se sommarbebis?

Funderar eventuellt på att köpa en vävd sjal och vänja in mig först med nuvarande trikåsjal (mysak). Dottern (föddes i mars månad) bar jag över sommaren i denna trikåsjal men upplevde dock att både hon och jag blev rätt svettiga efter en stund. Dessutom kände jag att den lätt töjde sig när hon blev lite tyngre.

Tacksam för hjälp, längtar så efter att bära barn igen!
#9332232
Wrapsody Bali Stretch skulle jag vilja rekommendera. :) Har införskaffat det själv för en juli/augusti bebis. En annan sjal som många rekommenderar i sommarvärmen är Aldoria Bambu Soft. Båda dessa är trikåsjalar.

Jag har ju vävd sjal också nu så om det skulle bli för varmt i trikåsjal vilket det kan bli om det blir riktig sommarvärme så kommer jag använda en Wrapsody Bali Breeze vilken är super sval. Andra brukar rekommendera Calin Blue Gauze också som en bra sommarsjal. Båda dessa är vävda.

Hade en mysak till sonen som första trikåsjal men upplevde den också som jätte varm så bytte ut efter bara en månad. Sonen är ändå en septemberbebis och varmt var det inte ute men hemma svettades vi ändå som grisar när vi låg nära varandra. :P Vi blev svettiga i sjalen inne som ute. Fast vi hade mycket hud mot hud också. :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?