Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marmite
#9328227
Jag är extremt sugen på en regnbågsgirasol att vara fin i i sommar, men jag knyter inte sjalen jag har tillräckligt ofta för att motivera ett sjalköp... Tycker att wearababys wallabi verkar vara en fin kompromiss mellan sjal och sele. Har någon här testat en sån? Vad tycker ni? Skulle den vara bra till min 18 mån?
Av ylvast
#9328840
Åååh, jag är ju också så till mig i dem. Fast jag vill ha den vikning på banden som de har på deras koala ring tai, så då blir det lite dyrare (jag har frågat). De kostar ju skjortan, men de borde väl ha bra andrahandsvärde?

Men att bestämma sjal... Det kommer ju att bli omöjligt...
Användarens profilbild
Av marmite
#9328847
Njae... Jag är nog rätt inne på gleam of sun i så fall eftersom jag tycker det är fint med regnbågar med gul varp :D

Jag har inte sett nån till salu här inne (eller ens sett särskilt mycket skrivet om den alls!).

Vad säger du, Ylvast, är det så skönt att en inbiten selanvändare kan bli omvänd..?
Av ylvast
#9329086
Näää, alltså, jag har ingen... än :oops: Det blir nog en ifall det blir en tvåa!

Men jag bar ju Eyra i en hemmasydd MT med utbredbara band länge, länge och jag tyckte att det var överlägset vår Ergo. När hon blev toddlersize köpte vi en Tula toddler (eftersom mannen inte vill knyta), så hur det är att bära större barn vet jag faktiskt inte. Men viktfördelningen blir ju väldigt bra tycker jag, jag korsade banden både när jag bar fram och bak.

Jag gillar ju lila toner, så jag funderar lite på High light, eller Sandia purple...
Av Anakin
#9348722
Hade gärna visat, men begriper inte hur man gör! Den här forummallen från 1800-frös och svalt ihjäl är jag inte riktigt hemma med :roll:
Av ylvast
#9348875
Anakin skrev:Hade gärna visat, men begriper inte hur man gör! Den här forummallen från 1800-frös och svalt ihjäl är jag inte riktigt hemma med :roll:
Bilden måste finnas på internet redan, t ex ligga på en blogg. Sedan kopierar man bildens adress (högerklickar på bilden och trycker på "kopiera bildwebbadress") och sedan går man in hit och skriver sitt inlägg och trycker på "Img" i menyraden ovan skrivfältet. Sedan klistrar man in bildwebbadressen mellan [img]och[/img].

Så gör man :tumup:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?