Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9313653
Jag såg alldeles nyss att det finns en bärsjal från Ergobaby. Nån som testat den eller hört nåt om den?

http://shop.alltforforaldrar.se/ergobab ... eucalyptus

Bild




Från Allt för föräldrar:
Ergobaby BÄRSJAL Hybrid

Efterlängtad av många, nu presenteras Ergobaby bärsjal. Ergobaby bärsjal är en hybridsjal med ett unikt 4D Stretch™ material som stretchar i fyra riktningar och garanterar perfekt passform. Hybridsjalen förenar de bästa egenskaperna från den elastiska och den vävda sjalen och blir därmed stabil OCH flexibel.

Perfekt passform: det mjuka och stretchiga materialet ger en lyxig känsla samtidigt som det garanterar perfekt passform och ergonomisk fördelning av barnets vikt
Stöd som håller: Skiljer sig från många andra existerande bärsjalar på marknaden, Ergobaby hybridsjal håller formen hela dagen
Exeptionell komfort: stretchar åt flera riktningar och ger exceptionellt komfort över axlar, höft och rygg för både dig och ditt barn.
Multifunktion: Bärsjalen kan även användas som stödgördel under graviditeten.
FAKTA HYBRIDSJAL

tillverkad av ett unikt 4D Stretch™ material
stabil OCH flexibel
tvåfärgade sömmar för bättre orientering
lätt att använda. Barnet kan tas i och ur sjalen flera gånger utan att behöva knyta om
från 3 till 14 kg
passar alla: 500 x 65 cm med smalare ändar (25 cm) för att underlätta knytningen
praktisk ficka för förvaring som även underlättar orienteringen vid knytningen
maskintvätt 30 grader
#9314330
Jag ska få testa en. Just nu verkar den dock kommit bort i Posten. :roll: Jag berättar gärna vad jag tycker när jag får den!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?