- tis nov 01, 2011 10:11
Jag fick hem den igår och den är JÄTTEFIN! HAr inte hunnit bära så mycket än, men tänkte skriva lite om hur jag tycker den är än så länge. Jag behöver en "storbarnsele" min dotter fyllde ett igår och jag bär gärna mina två större också på 3 och 5 år
. Selen ska vara ett komplement till min Kleinsmekker (som är helt outstanding...) och då mest för ryggbärande. Jag är 152 cm och smal och har provat VÄLDIGT många selar och inga (utom Beco Butterfly II) har passat. Varav jag ville prova Boban.
Plus
Sitter som gjuten på min rygg, helt otroligt!!! Aldrig provat en sele som passat så himla bra, trots att jag är mini
!
Älskar alla finesser, det var fler än jag trodde!
Känns genomtänkt
snygg
Gillar att den går att ha till nyfödda. Hade bara BB II som komplement till min sjal och mt och jag tycker den är krånglig och lillan gjorde illa huvudet på dess alla spännen. Dock har jag inte provat boban till en pyttis än.
Prisvärd! (Jämför med BBII..)
Minus
Tycker den (som alla andra selar som inte går att knäppa loss banden på) är obekväma på mage. Svårt att nå knäppet.
Den är i minsta laget i tyget för att vara en storbarnssele. Hade jag varit större hade jag helt klart valt Tuli toddlern trots alla Bobans fantastiska finesser.. Fotstöden på Boban gör att barnet sitter i rätt position iaf.
Den här får stanna eftersom den passar lilla mig! Gillar den skarpt! Kommer säkert med mer sen, måste prova den lite mer bara
.

Plus
Sitter som gjuten på min rygg, helt otroligt!!! Aldrig provat en sele som passat så himla bra, trots att jag är mini

Älskar alla finesser, det var fler än jag trodde!
Känns genomtänkt
snygg
Gillar att den går att ha till nyfödda. Hade bara BB II som komplement till min sjal och mt och jag tycker den är krånglig och lillan gjorde illa huvudet på dess alla spännen. Dock har jag inte provat boban till en pyttis än.
Prisvärd! (Jämför med BBII..)
Minus
Tycker den (som alla andra selar som inte går att knäppa loss banden på) är obekväma på mage. Svårt att nå knäppet.
Den är i minsta laget i tyget för att vara en storbarnssele. Hade jag varit större hade jag helt klart valt Tuli toddlern trots alla Bobans fantastiska finesser.. Fotstöden på Boban gör att barnet sitter i rätt position iaf.
Den här får stanna eftersom den passar lilla mig! Gillar den skarpt! Kommer säkert med mer sen, måste prova den lite mer bara

Senast redigerad av anpa den tis nov 01, 2011 10:50, redigerad totalt 1 gånger.
Anna med L 0604, E 0801 och V 1010
Bloggar på: http://odandulky.blogspot.com/
Bloggar på: http://odandulky.blogspot.com/