Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Linda_74
#1697577
hej
jag började med sjal i somras o vill nu ha en bärsele som alternativ. Dottern är nu 9 1/2 månad. Vilken sele är bäst o vad betalade ni för den?
Användarens profilbild
Av mari_tres
#1697606
Vilken bärsele som är bäst är helt en fråga om tycke och snak :wink: En del gillar Manducan medan andra får ont av den, andra föredrar Beco eller Patapum. En del skippar sele helt och använder MT om de inte vill ha sjal.
Så priset blir ju lite olika det med... Själv föredrar jag Beco 4th generation, men har även en manduca som sitter bra och en Angelpack som slits då och då. Dock tillhör jag dem som föredrar vävd långsjal :wink:

Kika in på sjalrecensioner (sele/kvadratisk bärsjal) så kan du se olika omdömen där! Enklast vore förståss om du kunde gå på sjalträff eller träffa en bärsjalsambassadör för att få se olika alternativ IRL. I några städer finns även butiker som säljer ergonomiska selar, kanske du har en sådan i närheten av där du bor?
Av sjaltokan
#1697619
mari_tres skrev:Vilken bärsele som är bäst är helt en fråga om tycke och snak :wink:
:iagree:

Och kroppsform..
Senast redigerad av sjaltokan den lör nov 15, 2008 15:15, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Myrten
#1699596
Vart bor du någonstans? Om du bor i närheten av Falun kan du få prova de selar vi har hemma, dvs. Manduca, Ergo och Beco Butterfly. Jag föredrar Manducan och min man Ergon. Becon har aldrig riktigt kommit in i matchen hemma hos oss, men den är säkert bra den med. Kolla in bärsjalsträffarna annars, om det finns någon i närheten av där du bor.
Av Linda_74
#9402977
Hej, bor i Hallands län. Funderar mer o mer på Beco Butterfly då jag hörde om knäppning fram på den.
Av Isadora
#9403256
Jag tycker allra bäst om Beco Soleil. En riktigt bra sele till bra pris. tycker om att den är så mysig för barnet att sitta i. Och så är den väldigt anpassningsbar. Butterfly tycker jag bara är bökig. Väldigt skön att bära i, men insattsen och huvudstödet gillar jag inte. Soleil är lagom bred i sittsen, och med skön vaddering för bebisen. Väskan man kan knäppa på rymmer extra blöjor och ombyte, väldigt praktisk.
Av Altariel
#9403268
Om du kan hitta en begagnad sele så kan du ju köpa och testa, det går ofta att få ungefär samma när den säljs igen om inte skicket ändrats nämnvärt :)
Av Isadora
#9403665
Ja, köpa begagnat är jättebra. Och att köpa här inne är extra bra, då säljaren verkligen kan sin sak.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?