Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eaive1
#9432361
Någon som testat båda och vet för/nackdelar mellan dessa? Vilken är svalast, mjukast, töjer sig mest, avlastar bäst etc. Tycker det är svårt att knyta upp lillan på sambon, så tänkte köpa något han kan använda utan att lära sig knyta (till en början;)
Användarens profilbild
Av Fryle
#9432462
Jag har bara burit i Tricotti, och det för snart nio år sedan. Och jag har nog en Easyhug liggande i garderoben, tror jag. Så jag är inte den mest tillförlitliga källan :wink: .

Men visst är Easyhug av vävt tyg? Tricotti är åtminstone av trikå. Jag tänker att en vävd avlastar bättre men är mindre smidig. Jag tänker också att Esyhugen är svalare, Tricottin är i alla fall inte sval.
Användarens profilbild
Av äpple
#9534292
Kompletterade fråga i denna gamla tråd: hur tycker ni storlekarna för tri-cotti och easy hug matchar mot varandra?
Tri-cotti säger S motsvarar storlek 34-38, M är 40-42 och L är 44-46. Easyhug säger S motsvarar storlek 34-36, M är 38-42 och L är 44-46.

I klädstorlek matchar jag M på båda, men jag hade en tri-cotti stl L som jag tyckte var lagom. Om jag ska skaffa en Easyhug, ska jag gå på M eller L? :hmm:
Användarens profilbild
Av äpple
#9535449
Så olika det är. Fryle tycker inte att tricottin är sval men DanneZ gör det :) Jag tyckte nog inte heller tri-cottin var speciellt sval, men visst svalare än en trikåsjal. För det är ju mindre tyg. Nu har jag iaf skaffat en Easyhug stl L. Får känna efter ifall jag tycker den är för stor sen när jag får prova med bebis i.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?