Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av LisaDavid
#9259895
Hej!

Vi har sett att det finns bärtröjor att köpa på KamCare design. Är det någon som prövat bärtröjor? Är de bra, eller är det en "onödighetsprodukt"? Vi är också intresserade av att köpa second hand.
Av myulk
#9264597
Vi köpte en bärtröja till stora sonen som var prematur. Helt onödigt då vi fick låna tröjor av neo under hela tiden han var inskriven, och därefter använde vi bara sele. Vi använde den i princip bara för stillasittande känguruvård hud mot hud, annars tyckte jag det var lite svajigt. Å andra sidan väljer jag bort sjal för sele alla dagar i veckan :wink:

Tyvärr slängde jag den nyligen efter ett flertal misslyckade försök att ge bort den :P
Av LisaDavid
#9266149
Hej!
Jag har själv köpt tub och bärtröja nu, hittade billigt via Blocket. (annars kostar tub och bärtröja 750 sek från Cam Kare Design, men man får 25 % rabatt om man anger rabattkoden "varanära"). Man ska kunna använda detta de första tre månaderna (sedan blir bebisen för tung) och jag tänker mig att jag ska använda tuben på nätterna, så att barnet ligger på plats på min mage, då vi samsover, vi vill sova mage mot mage så. Först då barnet föds kommer jag få veta om det var ett bra köp eller inte. Men vad jag märkte var att det är nästan lika svårt/lätt att lära sig knyta på bärtröjan som att knyta en lättknuten bärsjal. :)
Av Bio
#9274550
Vi fick också låna på neo till vår prematur. Funkade inte alls, han bara gled ihop. Köpte i stället en Aldoria bambu trikåsjal, det gick bättre!

After choosing the basic features, I moved on to t[…]

Jag har själv börjat beställa organ[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?