Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Welcome to SjalBarn! Do you want to talk to other BabyWearer? Come on in...

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av maimiti
#96864
I applied :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
#96869
maimiti skrev:I applied :lol:
Hm, hur gjorde du Maimiti? Jag kan redan logga in på deras sida men sedan tog det stopp för bytesrubriken.
Användarens profilbild
Av maimiti
#96891
Anso skrev:
maimiti skrev:I applied :lol:
Hm, hur gjorde du Maimiti? Jag kan redan logga in på deras sida men sedan tog det stopp för bytesrubriken.
I texten som beskriver forumet finns en länk till Usergroups. Välj Babywearing Carrier Exchange och klicka på "view information". Du vidarebefodras då till en annan sida där medlemmarna listas upp. Där klickar du på "join group" - Klart! ... fast sen får man vänta på att bli godkänd förstås...
Användarens profilbild
Av Anso
#96958
maimiti skrev:
Anso skrev:
maimiti skrev:I applied :lol:
Hm, hur gjorde du Maimiti? Jag kan redan logga in på deras sida men sedan tog det stopp för bytesrubriken.
I texten som beskriver forumet finns en länk till Usergroups. Välj Babywearing Carrier Exchange och klicka på "view information". Du vidarebefodras då till en annan sida där medlemmarna listas upp. Där klickar du på "join group" - Klart! ... fast sen får man vänta på att bli godkänd förstås...
Aha, tackar! :D
Av Petra
#96974
I applied :lol:

Tack Maimiti
Användarens profilbild
Av zmurfan
#97000
I applied too!!
Av usamama
#97113
yeah!! nice to see you all over there! You have all been approved--- of course! :lol:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?