Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av telistant
#1379584
I senaste numret av vi föräldrar (nr8 2008) rekomenderar barnpsykologen bärsjal till en mamma som måste bära sitt barn till sömns, hon föreslår iofs andra alternativ också men sjal kom först

Å så har ERGO en helsidesannons i tidningen. Jag har aldrig sett reklam för ergonomiska bärdon i nån tidning tidigare.
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
#1380138
:app:
Användarens profilbild
Av mica
#1380236
Mm kul.
Fast jag har funderat på den där Ergo-annonsen. En annan sele i tidningen har bild på kärleksfull mamma som tittar ner på bebisen. Myyysigt typ. Visserligen inte särskilt ergonomiskt för bebis eller mamma, men det är nog inte något man tänker på som "vanlig" läsare.
Och så Ergo-annonsen då. En flashig mamma på shoppingtur i storstan. Bebisen sitter instoppad i ett hörn av selen och är mest ur vägen. inte mysigt mamma-bebis alls typ. Hmmmmm.......
Användarens profilbild
Av Helene
#1380245
mica skrev:Mm kul.
Fast jag har funderat på den där Ergo-annonsen. En annan sele i tidningen har bild på kärleksfull mamma som tittar ner på bebisen. Myyysigt typ. Visserligen inte särskilt ergonomiskt för bebis eller mamma, men det är nog inte något man tänker på som "vanlig" läsare.
Och så Ergo-annonsen då. En flashig mamma på shoppingtur i storstan. Bebisen sitter instoppad i ett hörn av selen och är mest ur vägen. inte mysigt mamma-bebis alls typ. Hmmmmm.......
Ja, jag reagerade lite på hennes frånvarande blick, fast å andra sidan behöööver man ju inte gå och kolla på ungen hela tiden (den sov ju dessutom!)
Men särskilt smarta var de inte i val av kläder!!! Selen var svart och hon hade en svart klänning på sig så man såg ju inte att det var ett avbärarbälte ens!! Hon borde ju haft något ljust på sig så man såg precis hur selen ser ut!
Användarens profilbild
Av mica
#1380693
Helene skrev:
mica skrev:Mm kul.
Fast jag har funderat på den där Ergo-annonsen. En annan sele i tidningen har bild på kärleksfull mamma som tittar ner på bebisen. Myyysigt typ. Visserligen inte särskilt ergonomiskt för bebis eller mamma, men det är nog inte något man tänker på som "vanlig" läsare.
Och så Ergo-annonsen då. En flashig mamma på shoppingtur i storstan. Bebisen sitter instoppad i ett hörn av selen och är mest ur vägen. inte mysigt mamma-bebis alls typ. Hmmmmm.......
Ja, jag reagerade lite på hennes frånvarande blick, fast å andra sidan behöööver man ju inte gå och kolla på ungen hela tiden (den sov ju dessutom!)
Men särskilt smarta var de inte i val av kläder!!! Selen var svart och hon hade en svart klänning på sig så man såg ju inte att det var ett avbärarbälte ens!! Hon borde ju haft något ljust på sig så man såg precis hur selen ser ut!
Ja vi redan frälsta vet ju det. Att det ÄR bra med en Ergo. Men det gäller väl att få fler att köpa den.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?