Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
#1318214
Kosmos skrev:http://www.bt.se/vardagsliv/

Här funkar den :wink:

Men inte sa jag väl att mormor och farmor hade egna sjalar :shock: Ja ja.... :roll:
:rofl: ja precis... undrar om papperstidningen är annorlunda - det var ju inte direkt ap-smickrande bild.
Användarens profilbild
Av Bina
#1318234
Kosmos skrev:
Bina skrev:
Kosmos skrev:http://www.bt.se/vardagsliv/

Här funkar den :wink:

Men inte sa jag väl att mormor och farmor hade egna sjalar :shock: Ja ja.... :roll:
:rofl: ja precis... undrar om papperstidningen är annorlunda - det var ju inte direkt ap-smickrande bild.
Vad menar du, min unge håller ju på att ramla ur :lol: Du skulle dragit lite innan tror jag minsann 8)
Men vi ser ju så där naturliga ut :rofl:
*ASG* särskilt som det blev omtagning av varenda bild :hellu:
Av eamane
#1318248
Men ni är fina i alla fall :heart:
Användarens profilbild
Av Linda76
#1318305
Läste precis.

Kul att den är inne nu :lol:

Artikeln var ju inte helt korrekt kanske. :?
Kosmos: din kommentar om att mormor och farmor bär i sjal blev lite vidareutvecklad. :roll:
Bildtexten var ju lite konstig....undrar hur hon tänkt där.

Var är alla bilder som visar sjalarna och fördelarna med dem?
På nätet borde det ju vara lätt att ha mer än en bild.
Användarens profilbild
Av Linda76
#1318322
Lite dåligt med information om sjalar och bärande tycker jag.
Jag vet helt klart att det pratades mer om det när vi var där....

Känns mer som en snabb presentation av oss....än som en information om fördelar med sjal. För någon som inte är insatt så blir de ju inte mer lockade att börja bära av den artikeln. Den verkar mer formulerad som en presentation av ett kompisgäng och så var det väl inte menat.

Bredvid är ju en betydligt större och mer utförlig artikel om familjeliv....vi känns lite borttappade....syftet med artikeln är inte helt tydligt. :?

Hoppas papperstidningen är mer informativ....kanske lite mer artikel. :lol:
Användarens profilbild
Av Bina
#1318330
Ja Linda jag håller med... hoppas mycket på tidningen!
Av corona
#1318343
:heart: Va fina ni är :heart:
Användarens profilbild
Av Beckah82
#1318374
Kul :-D hihihi Ni ser lite frusna ut...inte så att ni räknat med att vara inomhus den dagen och det var stängt hehehe *retas*

:heart:
Användarens profilbild
Av Bina
#1318382
Beckah82 skrev:Kul :-D hihihi Ni ser lite frusna ut...inte så att ni räknat med att vara inomhus den dagen och det var stängt hehehe *retas*

:heart:
Ja och blodsockret var rätt lågt på vissa av oss då vi var på väg hem när vi nåddes av meddelandet att det råkat radera varenda bild och var på väg tillbaka :hellu:
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1318395
Ni är jättefina!
Jag har läst artikeln i pappersbilagan och den är nog identisk med det som stod på nätet. Ja jag kan inte minnas någon skillnad i alla fall.
Användarens profilbild
Av Bina
#1318399
Kosmos skrev:
Bina skrev:
Beckah82 skrev:Kul :-D hihihi Ni ser lite frusna ut...inte så att ni räknat med att vara inomhus den dagen och det var stängt hehehe *retas*

:heart:
Ja och blodsockret var rätt lågt på vissa av oss då vi var på väg hem när vi nåddes av meddelandet att det råkat radera varenda bild och var på väg tillbaka :hellu:
Men modeguru :rock: 8) Du hade ju en turkose top :wink:
Ja eller hur - det mest intelligenta jag kan säga kommer med i tidningen :hellu:
Användarens profilbild
Av Bina
#1318404
mammahappy skrev:Ni är jättefina!
Jag har läst artikeln i pappersbilagan och den är nog identisk med det som stod på nätet. Ja jag kan inte minnas någon skillnad i alla fall.
inte fler bilder heller? :hopmad: FY katten vad hon gjorde bort sig när hon raderade :(
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1318428
Nix samma bild och samma text. Alltså bara en bild.
Men bilden var STOR i alla fall! :lol:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?