Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
#1318428
Nix samma bild och samma text. Alltså bara en bild.
Men bilden var STOR i alla fall! :lol:
Av Frugan
#1318465
Såg er i tidningen.... Vad fint!!!

När Magnus gick till jobbet imorse sa han "dina kompisar är i tidningen, ett gäng med sjal"....i vanliga fall ligger jag kvar i sängen när han gått men imorse var jag snabbt uppe o slog upp sidan 6 och läste med nöje. :mrgreen:

Synd som sagt att det inte var mer om olika sjalar o så där.


:tumup:
Användarens profilbild
Av Bina
#1318523
Frugan skrev:Såg er i tidningen.... Vad fint!!!

När Magnus gick till jobbet imorse sa han "dina kompisar är i tidningen, ett gäng med sjal"....i vanliga fall ligger jag kvar i sängen när han gått men imorse var jag snabbt uppe o slog upp sidan 6 och läste med nöje. :mrgreen:

Synd som sagt att det inte var mer om olika sjalar o så där.


:tumup:
:mrgreen: så "vi" fick upp dig i morse :heart:
Användarens profilbild
Av Bina
#1318527
Kosmos skrev:
Bina skrev:
Kosmos skrev:
Bina skrev:
Beckah82 skrev:Kul :-D hihihi Ni ser lite frusna ut...inte så att ni räknat med att vara inomhus den dagen och det var stängt hehehe *retas*

:heart:
Ja och blodsockret var rätt lågt på vissa av oss då vi var på väg hem när vi nåddes av meddelandet att det råkat radera varenda bild och var på väg tillbaka :hellu:
Men modeguru :rock: 8) Du hade ju en turkose top :wink:
Ja eller hur - det mest intelligenta jag kan säga kommer med i tidningen :hellu:
Ja men hon skrev ju lite hur som helst.
Jag kom på så här i efterhand att någon av oss kanske skulle bett att få läsa artikeln innan.
Men lite sjalar med på bild är ju alltid reklam :D
Ja precis - jag tänkte tanken men det kunde inte bli fel kände jag... haha.. bright
Användarens profilbild
Av Panakeia
#1318540
Bina skrev:
Kosmos skrev:
Bina skrev:
Kosmos skrev:
Bina skrev:
Beckah82 skrev:Kul :-D hihihi Ni ser lite frusna ut...inte så att ni räknat med att vara inomhus den dagen och det var stängt hehehe *retas*

:heart:
Ja och blodsockret var rätt lågt på vissa av oss då vi var på väg hem när vi nåddes av meddelandet att det råkat radera varenda bild och var på väg tillbaka :hellu:
Men modeguru :rock: 8) Du hade ju en turkose top :wink:
Ja eller hur - det mest intelligenta jag kan säga kommer med i tidningen :hellu:
Ja men hon skrev ju lite hur som helst.
Jag kom på så här i efterhand att någon av oss kanske skulle bett att få läsa artikeln innan.
Men lite sjalar med på bild är ju alltid reklam :D
Ja precis - jag tänkte tanken men det kunde inte bli fel kände jag... haha.. bright
jag bad faktiskt henne om det, men hon har inte mailat mig nått utkast....rätt dåligt faktiskt...

Nån som sett pappersupplagan än? eller kommer de inte samma dag?
Användarens profilbild
Av Bina
#1318549
Panakeia skrev:
Bina skrev:
Kosmos skrev:
Bina skrev:
Kosmos skrev:
Bina skrev:
Beckah82 skrev:Kul :-D hihihi Ni ser lite frusna ut...inte så att ni räknat med att vara inomhus den dagen och det var stängt hehehe *retas*

:heart:
Ja och blodsockret var rätt lågt på vissa av oss då vi var på väg hem när vi nåddes av meddelandet att det råkat radera varenda bild och var på väg tillbaka :hellu:
Men modeguru :rock: 8) Du hade ju en turkose top :wink:
Ja eller hur - det mest intelligenta jag kan säga kommer med i tidningen :hellu:
Ja men hon skrev ju lite hur som helst.
Jag kom på så här i efterhand att någon av oss kanske skulle bett att få läsa artikeln innan.
Men lite sjalar med på bild är ju alltid reklam :D
Ja precis - jag tänkte tanken men det kunde inte bli fel kände jag... haha.. bright
jag bad faktiskt henne om det, men hon har inte mailat mig nått utkast....rätt dåligt faktiskt...

Nån som sett pappersupplagan än? eller kommer de inte samma dag?

Frugan & mammahappy har sett papper - de är identiska.

Vi glömde maila våra adresser eller har du gjort det på eget initiativ? Vi hade fått dem hem då.
Av Frugan
#1318971
Bina skrev:
Frugan skrev:Såg er i tidningen.... Vad fint!!!

När Magnus gick till jobbet imorse sa han "dina kompisar är i tidningen, ett gäng med sjal"....i vanliga fall ligger jag kvar i sängen när han gått men imorse var jag snabbt uppe o slog upp sidan 6 och läste med nöje. :mrgreen:

Synd som sagt att det inte var mer om olika sjalar o så där.


:tumup:
:mrgreen: så "vi" fick upp dig i morse :heart:
Jajemen!!! Annars hade jag legat kvar till 7...nu var jag uppe med tuppen. *s*
Användarens profilbild
Av tlillan
#1318991
:vågen: tycker ni är fina i alla fall! :heart:

men håller med att lite mer om sjalar o så kan det ju ha stått....
Användarens profilbild
Av LillaG
#1319171
Även om jounalisten snyggat till historien om kosmos och mormors sjalar, så gjorde den helt klart sitt till.
Trevlig artikel som i sitt sammanhang fyllde sitt syfte tycker jag, då sjalarna fått större bild än de andra föräldralediga som träffas :lol: .

Nästa steg kan ju vara att bjuda in ett gäng nybörjare på sjalar och låta tidingen vara med.

Och det var en jättefin bild! :heart:
Användarens profilbild
Av dunderdotter
#1364342
Jättefina är ni!

"Ett tygstycke förde dem samman".....
Journalister och deras påhittighet....

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?