Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
#1279729
Jag läste oxå den där och funderade på att maila och klaga lite :) Kanske skriva en bättre sjalguide åt dem 8)
Att välja på easycare eller Babybjörn i lyx-kategorin låter ju lite, hmm tja, lite magert? I mellanklassen fanns det dessutom endast Lomma Sino eller Ergo att välja på.
De borde ju ha tagit upp lite andra alternativ tycker jag så desto mer jag tänker på det, desto mer funderar jag på att skriva till dem :)
Användarens profilbild
Av Ester
#1279747
jag är helt övertygad om att alla de där testerna och jämförelserna är förklädd reklam

varför "vinner" alltid baby björn alla sel-jämförelser och Bära barn alla sjal-jämförelser annars?
Användarens profilbild
Av snigelina
#1294038
Jag har ammat i en bb, men bekvämt är det inte. Man får ha barnet ganska långt ner helt enkelt..
Användarens profilbild
Av Lindiwe
#1294296
Jag noterade också att jag köpt rätt sjalar, Easy Care räknas ju också som lyx! :) Bättre att köpa en (eller två) lyxsjalar än en lyxsele (enligt deras test i alla fall!)
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
#1301219
Ja, den där "guiden" var ju en besvikelse måste jag säga. Köpte faktiskt tidningen på grund av guiden, var lite nyfiken där... Tänk att de finns människor som tycker att det är lyxigt att ha en BB :roll: . Ja, jag antar att de aldrig skulle kunna sänka BB, de annonserar ju flitigt i de där tidningarna. Nej, jag skall nog också maila och klaga.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?