Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarisen
#911005
synd bara att det inte var någon bild på bebis i sjal, bara i babybjörn.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
#911954
sarisen skrev:synd bara att det inte var någon bild på bebis i sjal, bara i babybjörn.
Precis! I artikeln pratades det ju dessutom mest specifikt om sjalar - kunde de inte ha rotat reda på åtminstone en trikåsjal istället för ännu en trist babybjörn...

Okej, ska inte vara så negativ. Jättekul att de skrev om sjalar, hänvisade till Sjalbarn, och den där bb-familjen tänkte ju faktiskt köpa en ergo...
Användarens profilbild
Av Sarai
#914054
sarisen skrev:synd bara att det inte var någon bild på bebis i sjal, bara i babybjörn.
Jo, jag håller med. Men vinklingen var ändå juste, att det är bra och praktiskt att bära, och egentligen ganska konstigt att lägga barnet i barnvagn. (Min tolkning.) Babybjörnfamiljen var i alla fall tända på att bära, de hade prövat trikåsjal och wilkinet-sele och tänkte köpa Ergo för att kunna fortsätta bära. (Inte dålig reklam för Ergo.) Dessutom sa de att de nästan ångrade att de inte gav trikåsjalen en chans..
Användarens profilbild
Av Kusmi
#914060
Får ta och läsa den artikeln!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?