Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av cocine
#803110
I nyaste vi föräldrar bär Julia Roberts i nåt som ser ut som en kortsjal :D
Användarens profilbild
Av elisabet
#803112
Det måste jag gensat kolla :!:
Användarens profilbild
Av Mamin
#803449
Ja å med meningen... Ses kändisarna Kånkandes på sina barn tror jag det stog.. :lol:
Användarens profilbild
Av zink
#803726
Kära glamour girls & boys tillika trendsetters...

Den lilla notisen verkar inte finnas på deras sajt så jag tar å skriver av texten för kännedom ;-)

*************************************

Bärsjal = glamour

Nu har sjaltrenden drabbat Hollywood. Under den senaste tiden har filmstjärnorna Julia Roberts, Keri Rusell och Naomi Watts setts kånka på sina bebisar i bärsjal. Sjalen är praktisk på många sätt. Förutom att barnet får en nära kroppskontakt med sin förälder och skyddas från att få för mycket intryck så fredas kändisbebisar också från närgångna paparazzi-fotografer. Rätt färg och mönster kan också göra sjalen till en pikant modedetalj.

*************************************

Vi Föräldrar 10/2007
Användarens profilbild
Av April
#803814
Japps, jag såg också den ;-)

Kram
Av eamane
#804816
Jag såg den oxå! Och reagerade samtidigt på att det stod att det nu är lagbrott att avbryta ammande kvinnor i Skottland och England, stod på samma sida...
Användarens profilbild
Av zink
#808108
Fick denna länk med bilder på s k kändisar som sjalar sina barn

http://www.mammasmilk.com/pages/celebrities.php

Kanske spiller över på svenssons oxå när kända ansikten sjalar - bl a för att gömma de små kända ansiktena - i dessa tider av idoldyrkan...
Användarens profilbild
Av Auroratiger
#851674
cinclus skrev:Fick denna länk med bilder på s k kändisar som sjalar sina barn

http://www.mammasmilk.com/pages/celebrities.php

Kanske spiller över på svenssons oxå när kända ansikten sjalar - bl a för att gömma de små kända ansiktena - i dessa tider av idoldyrkan...
Det värsta är att hela det där bildreportaget känns som en enda lång studie i hur man inte ska bära i sjal... Madonna och Julia Roberts kändes som nästan de enda som verkade ha fått till bra avlastning och såg någorlunda avslappnade ut...

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?