Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sarai
#739520
:D Nu har jag lyssnat. "höjden av nördighet, men samtidigt otroligt sött". Synda att de fick webbadressen om bakfoten, annars kanske de kunde tipsat lite fler sjalbärande nördar att hitta hit.
3-barns mor skrev:Åh, jag gillade deras förslag på träffnamn - KNYTKALAS - det väl väl perfekt! :lol:
:iagree:
schmut skrev:är det i denna tråden man även berättar att man har ett star trek-schack?
inte?! ok...
:urule:
Användarens profilbild
Av Zandra
#739588
3-barns mor skrev:Åh, jag gillade deras förslag på träffnamn - KNYTKALAS - det väl väl perfekt! :lol:
Hahaha, störtskönt! :lol:
Användarens profilbild
Av Bello
#773459
( ok, jag vet att programmet är gammalt vid det här laget men.........)

Blir bara ledsen när jag hör sånt :(
visst blir det väl lite hysteriskt ibland men det är vi väl inte ensamma om, det finns väl forum för alla tänkbara "smalspåriga" intressen. Och dessutom är det väl långt ifrån bara sjalar, märken och material som diskuteras här. Om det nu finns folk som vill bära sina barn istället för att glida runt med dem i trendiga, moderiktiga vagnar så låt dem göra det istället för att förlöjliga.
Av belinda
#774772
hur långt in i pogrammet är det? *orkar inte lysna å¨hela*

edit: hittade själv :D
Användarens profilbild
Av Beckah82
#780685
Nej fan jag som trodde det var trendigt. Jaja då var det bara att bränna sjalarna...

Så himla nörigt att ge barnen närhet :-)

Neeerd :app:

Fast jag är med i en annan "nördförening" också så jag är van :-p

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?