Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
#48249
Hi,hi... Ja, kan alltid vara bra att ha lite stöd, helst när det är Radio - det låter ju rättså tydligt om man inte vet något :? :-)

Kram
Användarens profilbild
Av miriel
#48251
April skrev:Hi,hi... Ja, kan alltid vara bra att ha lite stöd, helst när det är Radio - det låter ju rättså tydligt om man inte vet något :? :-)

Kram
Nu kommer jag garanterat glömma allt :shock: hua....ska försöka tänka på annat ett tag...

Hoppas jag inte skämmer ut oss alla totalt! Tur att man inte syns! :wink:
Användarens profilbild
Av April
#48257
Det kommer gå hur bra som helst... Djupa andetag... Tänk att det är du som är proffset och att inget kan gå fel :-)

Kram
Användarens profilbild
Av Solveig
#48321
Det gick ju jättebra! :P
Användarens profilbild
Av miriel
#48350
Solveig skrev:Det gick ju jättebra! :P
naimiez skrev:Jättebra gick det! :-D
Tack! Ska lyssna sen när det kommer på hemsidan....hemskt nervöst var det. ´Fick inte med hälften av dt jag tänkt...

Men sjalbarn.se fick jag in några gånger! :lol:
Användarens profilbild
Av miriel
#48353
Lin skrev:Miriel, det gick jättebra! :D Det blev ju ett hur bra samtal som helst! *imponerad* Vad duktig du var! :D
Tack! :lol:
Användarens profilbild
Av johanna
#48360
Ja, jag tycker också det gick jättebra! Fast det var värst vad envis han var ang. att det är farligt för spädisar - har han månne läst Svenskan (var det va) med den tyckande sjukgymnasten?
Användarens profilbild
Av trollmamma
#48566
Lyssnade på det nyss !!!
8) Kanon ! 8) Miriel :Det lät som du aldrig gjort annat än blivit intervjuad .. :lol: ...... Klart kul o han ställte värkligen braiga frågor det känder klart lyckad reklam !!!
Användarens profilbild
Av miriel
#48657
trollmamma skrev:Lyssnade på det nyss !!!
8) Kanon ! 8) Miriel :Det lät som du aldrig gjort annat än blivit intervjuad .. :lol: ...... Klart kul o han ställte värkligen braiga frågor det känder klart lyckad reklam !!!
Kanske en ny karriär :lol: :wink:
Av neta
#49880
..för när jag, efter mycket funderande , väl skaffade mig en sjal när min son var 6 månader så VET jag att många i min omgivning tyckte att jag var lite underlig och bohemisk.
Det som var så kul är att min mamma ringde mig i lördags när vi var på väg i bilen. Jag hade inte min mobil på utan hon hade letat upp min mans mobilnr och hon säger med andran i halsen att "snart ska dom prata om bärsjala i radion" och i nästa stund säger hon "du är ju lite en föregångare" (sett ur min mammas ögon) och det med stolthet i rösten.

Nu kunde vi tyvärr inte lyssna på radion och inslaget men det känns så otroligt bra att det uppmärksammas.
Användarens profilbild
Av Ulrika
#50984
När Sussi och jag var på stan med Ellen (som sov sönt i långsjalen) kom det fram en tjej/dam/tant och sade att hon hade hört om sjalar på radion och blev så glad när hon fick se en i verkligheten också. Hon tyckte det verkade vara väldigt bra med sjal.

Då var det alltså dig som hon hade hört. Häftigt! Uppenbarligen hade du gjort ett gott intryck.
_________________________
Ulrika med Olle 4.5 år och Ellen 17 mån
Användarens profilbild
Av Gabnus
#51089
Jag hade helt och fullt glömt bort programmet :shock: så jag lyssnade på webben nyss. Det gick ju jättebra! Det var en bra intervju! :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?