Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ms Morrison
#599998
Idag låg den i lådan. Med stort sjalrepotage. Jag kände igen Signe som är Zazi dotter och Elias som är Elwis son från foton här på Sjalbarn. Men de andra finns väl oxå på SB, vilka är ni?
Användarens profilbild
Av boosten
#600001
Jag läste den på ÖF idag, men kände inte igen folk.. :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
#600003
Åh vad spännande! Har inte orkat hämta posten idag :oops: Men då borde ju jag oxå fått den!
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
#600018
boosten skrev:Jag läste den på ÖF idag, men kände inte igen folk.. :D
Oj det kanske är jag som fantiserar eller blandat ihop några namn :oops: . Knytningarna såg riktigt proffsiga ut, speciellt om man jämför med testet i ViFöräldrar. :wink:
Användarens profilbild
Av boosten
#600029
Ms Morrison skrev:
boosten skrev:Jag läste den på ÖF idag, men kände inte igen folk.. :D
Oj det kanske är jag som fantiserar eller blandat ihop några namn :oops: . Knytningarna såg riktigt proffsiga ut, speciellt om man jämför med testet i ViFöräldrar. :wink:
Nä, det är nog mest jag som har dålig koll.. :wink:
Användarens profilbild
Av Elinea
#804663
Artikeln finns även med i Föräldrar och Barn Baby som skickas ut till de som just fått barn. Fick den idag och det var ju kul att se att de valt ut en artikel om sjalbärande :-)
Av Aelia
#805356
Elin J skrev:Artikeln finns även med i Föräldrar och Barn Baby som skickas ut till de som just fått barn. Fick den idag och det var ju kul att se att de valt ut en artikel om sjalbärande :-)
Jag har inte fått :cry:
Användarens profilbild
Av zink
#808121
Ms Morrison skrev: Oj det kanske är jag som fantiserar eller blandat ihop några namn :oops: . Knytningarna såg riktigt proffsiga ut, speciellt om man jämför med testet i ViFöräldrar. :wink:
test i vilket nummer av Vi Föräldrar?

Gjorde en sökning här i forumet för artiklar men evrkar inte stå ngt om det?
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
#808264
Om du är prenumerant kan du gå in och kika på det på webben. Det gjorde jag. Sorgligt..... :shock:
Användarens profilbild
Av zink
#808278
Tack! Jag behövde inte logga in verkade det som, brukar inte ha autoinloggning på men men

Så här är länken om fler är intresserade:

http://edit.viforaldrar.se/tester-guide ... sjalar.pdf

Det som testas är Theodore Bean Micromesh, BabyBjörn Active, Red Castle Sport, Be Safe Kuala, Baby Dan, BabyBjörn Original, Bära-barnsjal, Baby Bundler bärsjal, Ella Roo bärsjal och Glückskäfer bärsele.

Nu ska jag ta å läsa den själv också.

Men deras "tester" är inte alltid så mkt tester efts de som testar bara testar en-två grejer var. I a f var det så i tygblöje"testet" som var i våras. Det kan bli missvisande och de når ju ut till många...!
Användarens profilbild
Av zink
#808279
PS Testet är från 2004 och även om sjalar funnits i årtusenden så föds det nya föräldrar ständigt. Vore kul med ny artikel/test/guide men i s f med lite bättre "bakgrund" å så. Kanske den där notisen om kändisarnas sjalnvändning puffar för det - haha. Vi får väl ta å spamma föräldratidningarna :-)

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?