Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av little_me
#620034
naggie skrev:Va konstigt det känns att andra är härinne och läser om våra liv :shock: Man glömmer liksom bort att SB finns på internet :roll:
:iagree: Känns nästan som om dem kliver för närainpå den privata sfären :wink:
Av Pétronille
#620647
little_me skrev:
naggie skrev:Va konstigt det känns att andra är härinne och läser om våra liv :shock: Man glömmer liksom bort att SB finns på internet :roll:
:iagree: Känns nästan som om dem kliver för närainpå den privata sfären :wink:
Håller med!

Men det Terri inte har fattat är ju att dom som bär i sjal inte bara bär i sjal utan oxå är ovanligt roliga och smarta och trevliga! :wink: Och det är därför man inte bara diskuterar hur man nattar sina barn eller vilka krämer man ska smörja dem med eller vad det nu kan vara utan oxå vilken färg man ska köpa på de nya benvärmarna -- för sånt vill man ju oxå diskutera med sina kompisar!!!
Av eamane
#620906
Anso skrev:På BB träffade jag på en mamma som sa att det fanns forum för de som ville ha väldigt långt hår också. Det är väl tur att internet finns så att alla som vill kan få ett litet "myshörn"? :D
:hello: Skyldig :) www.longhaircommunity.com :) Hängde där allt som oftast innan jag fick barn men nu sen Frida kom och Anso introducerade mej hit så blir det bara lite då och då :) Resten av tiden spenderas gissa vart? :P
Användarens profilbild
Av zink
#1245493
Väcker härmed liv i en 1 år gammal tråd :-)
marcy skrev:Looma Ergo... *fniss* eller har de nåt nytt samarbete som jag missat? ;)
Jag insåg hur insnöad jag var när min första tanke efter att ha läst kröikan var "Men patapum finns ju inte som randig, bara enfärgad"... ;-)

Kan dock även instämma i inlägget ang krönikor som vill vara tuffa! Gäsp liksom. Men bland 100 krönikor finns ofta ngt guldkorn, kanske inet detta då men jag vet att hon skrivit ngt om de begrepp man plötsligt lär sig som gravid och aldrig tidigare typ slempropp, mellangården och sätesbjudning. I min skalle fastnade "välkommen till vår sätesbjudning, medtag egen dryck" ;-)
Av Sia
#1249380
schmut skrev:bärsjalsmaffian

jag vill ha ett ryggmärke där det står. klubbjackor vore finfint
Men det är väl totalt bortkastat??? på ryggen har du ju ett barn!
Och då syns ju inte märket..
men kanske ett tygmärke att sy fast på väskan, eller en sjalbarnsväska??
Jag vet ett annat forum som spånar på en alldeles egen tygkasse.
Användarens profilbild
Av schmut
#1266663
Sia skrev:
schmut skrev:bärsjalsmaffian

jag vill ha ett ryggmärke där det står. klubbjackor vore finfint
Men det är väl totalt bortkastat??? på ryggen har du ju ett barn!
Och då syns ju inte märket..
men kanske ett tygmärke att sy fast på väskan, eller en sjalbarnsväska??
Jag vet ett annat forum som spånar på en alldeles egen tygkasse.
jag kan tyvärr inte bära på ryggen, så för mig fungerar det.
Användarens profilbild
Av Linnea
#1267107
Det finns ett oräkneligt antal sajter som enbart handlar om att bära barn.
vad menas eg, finns det flera forum förutom SB :shock: en parallell värld liksom :lol:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?