Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mee
#455302
För er som inte såg senaste Cityakuten så var det en del sjalprat i den när Abby skulle på mamma/barn-träff...däremot vet jag inte om jag tyckte att de var vidare snälla..de "hoppade på" Abby när hon kom bärandes på sitt barn i en BB o sa rakt ut att de inte tyckte hon skulle vara med i gruppen.
Användarens profilbild
Av marlene
#455305
Ja det var ju inte direkt positiv sjalreklam :roll: i den bemärkelsen att det var sura och lite smått otrevliga människor som tyckte att hon skulle bära i sjal
Användarens profilbild
Av Mee
#455430
Ja exakt..de var ju näst intill rent elaka mot henne
Användarens profilbild
Av smurfis
#455443
Jag måste ha missat det precis.. Kom in i programmet när hon var på väg till parken, och ringde sin mamma för att berätta att mamma/barn- träffen inte var nån höjdare. Nu förstår man ju varför :roll: ..
Användarens profilbild
Av svas
#455449
Ja, ingen höjdarreklam för sjalbärande direkt. Stämmer det att en av mammorna hade en Burburrymönstrad sjal - totalmatchande hennes övriga Burburrykläder?
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
#455464
smurfis skrev:Jag måste ha missat det precis.. Kom in i programmet när hon var på väg till parken, och ringde sin mamma för att berätta att mamma/barn- träffen inte var nån höjdare. Nu förstår man ju varför :roll: ..
I den här tråden har det diskuterats innan det sändes och där finns också en länk så du kan se det (otextat) om du vill.
Julia skrev:Ta en titt på detta klipp http://www.timpan.com/blandade_bilder/cityakuten.wmv (5mb)
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
#455585
:shock: Vilka puckon!!! Jag har missat 2 senaste avsnittet. Tuuuur att ni tog upp det här så jag fick se. Men fy så elaka mot snälla Abby "A happy, healthy baby is always carried in a sling" ... va fan är det för "slogan" då :shock:
Användarens profilbild
Av Sandrisen
#775917
Men fy vad elaka!! :evil:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?