Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sami
#366098
Jag undrar om det är någon som vet någon sjukgymnast som gått djupare in på det här med att bära med sjal.

På vårt dagis har man ett tag nu tjatat om att jag ska komma och berätta mer om alla sjalar som de ser att jag har på min tjej... På vårt dagis har man just nu 6 småttingar som är runt året... så det blir en hel del bärande på dessa... personalen har ont av allt bärande trots att de försöker att inte bära... men det funkar inte på en liten plutt runt året.. att gå själv... hela tiden...de vill bli burna och ha den närheten.

Vad jag är ute efter om det finns något dokumenterat som handlar om att bära barn i sjal i sitt yrke? För det är ju en sak att prata inför hugade blivande eller nyblivna föräldrar och "yrkesfolk" De vill ju veta hurde skyddar sin kropp... i första hand.. Man vill ha mer "riktigt fakta" om man nu kan tala i de termerna men ni vet va jag menar...

Eller finns det rentav dagis som gör det redan?? Nån som vet???

Sami :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?