[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 8821304
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Senaste Vi föräldrar - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nadja
#8821362
Sjalette skrev:I senaste vi föräldrar tar dom upp supersjalen Dreamydot (?) som är en kombination av ett sele och en sjal. Och så var det någon som bar sitt barn i en rosalila sjal i någon "frågeruta". Hann inte kolla så noga för jag hade fullt upp med att rädda sidorna från att försvinna :roll:

Det såg jag. Så det så.
oh måste kolla! Min son och man modellade ju för dreamydot! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Mikaela
#8821368
Och på ett uppslag några sidor senare finns en bild på ett liiiite äldre ammande barn sittandes upprätt i en typ ergo :tumup:
Användarens profilbild
Av Nadja
#8826885
Sjalette skrev:
Nadja skrev:
Sjalette skrev:I senaste vi föräldrar tar dom upp supersjalen Dreamydot (?) som är en kombination av ett sele och en sjal. Och så var det någon som bar sitt barn i en rosalila sjal i någon "frågeruta". Hann inte kolla så noga för jag hade fullt upp med att rädda sidorna från att försvinna :roll:

Det såg jag. Så det så.
oh måste kolla! Min son och man modellade ju för dreamydot! :mrgreen:
Roligt! Är den bekväm? Såg lite otymplig ut :hmm: Förresten, har du tillgång till tidningen eller vill du se en bild från den?
Vi äger ingen och jag glömde prova när vi var uppe och de fotades. Haha. Så dåligt av mig. Maken gillade den där och då. Axel var liksom 2v eller så. Så det var ingen större utmaning. Men mer än så kan jag inte säga. Men Axel och min man syns både på hemsidan, på förpackningen, reklamen och broschyren. :app:

Edit: glömde helt kolla i butik. Så Vill du fota bilden så vore det kanon :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?