Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
#7706911
Jag såg den och noterade att kvinna hade knytit upp barnet på ryggen med en "västerländsk" knytning, och inte med torsoknytning som man oftast ser. Det tyckte jag var intressant, för jag trodde attalla avanserade ryggknyt som vi håller på med var uppfunna i Europa.
Min man tyckte jag var ordentligt sjalbarns-skadad, när jag började resonera med honom om det :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
#7706913
sus skrev:Jag såg den och noterade att kvinna hade knytit upp barnet på ryggen med en "västerländsk" knytning, och inte med torsoknytning som man oftast ser. Det tyckte jag var intressant, för jag trodde attalla avanserade ryggknyt som vi håller på med var uppfunna i Europa.
Min man tyckte jag var ordentligt sjalbarns-skadad, när jag började resonera med honom om det :lol:
det tänkte jag också på, visst såg det ut som en vanlig ryggsäcksknytning?
Användarens profilbild
Av sus
#7706917
diddeldi skrev:
sus skrev:Jag såg den och noterade att kvinna hade knytit upp barnet på ryggen med en "västerländsk" knytning, och inte med torsoknytning som man oftast ser. Det tyckte jag var intressant, för jag trodde attalla avanserade ryggknyt som vi håller på med var uppfunna i Europa.
Min man tyckte jag var ordentligt sjalbarns-skadad, när jag började resonera med honom om det :lol:
det tänkte jag också på, visst såg det ut som en vanlig ryggsäcksknytning?
Ja fast med sjalen korsad på bröstet. Just nu står det helt still i mitt huvud när det gäller namn på sjal knytningar... :hmm:
Användarens profilbild
Av diddeldi
#7706921
sus skrev:
diddeldi skrev:
sus skrev:Jag såg den och noterade att kvinna hade knytit upp barnet på ryggen med en "västerländsk" knytning, och inte med torsoknytning som man oftast ser. Det tyckte jag var intressant, för jag trodde attalla avanserade ryggknyt som vi håller på med var uppfunna i Europa.
Min man tyckte jag var ordentligt sjalbarns-skadad, när jag började resonera med honom om det :lol:
det tänkte jag också på, visst såg det ut som en vanlig ryggsäcksknytning?
Ja fast med sjalen korsad på bröstet. Just nu står det helt still i mitt huvud när det gäller namn på sjal knytningar... :hmm:
så här såg den ut tycker jag http://www.edenbaby.se/pages/korsad_ryggsack.php
Användarens profilbild
Av sus
#7706924
diddeldi skrev:
sus skrev:
diddeldi skrev:
sus skrev:Jag såg den och noterade att kvinna hade knytit upp barnet på ryggen med en "västerländsk" knytning, och inte med torsoknytning som man oftast ser. Det tyckte jag var intressant, för jag trodde attalla avanserade ryggknyt som vi håller på med var uppfunna i Europa.
Min man tyckte jag var ordentligt sjalbarns-skadad, när jag började resonera med honom om det :lol:
det tänkte jag också på, visst såg det ut som en vanlig ryggsäcksknytning?
Ja fast med sjalen korsad på bröstet. Just nu står det helt still i mitt huvud när det gäller namn på sjal knytningar... :hmm:
så här såg den ut tycker jag http://www.edenbaby.se/pages/korsad_ryggsack.php
Precis!
Användarens profilbild
Av zandrama
#7739518
Inte för att förstöra era illusioner, men när jag pratade med en kvinna från Gambia i parken för nåt år sen förklarade hon att de bär ungefär lika mycket, om inte mer, som "vi" gör alltså i ryggsäck, omslutet osv på ryggen än i torso.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?