Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#7643318
Fick hem en sån där reklam tiding från F&b. De hade en artikel om att bära i sjal, de listade några punkter med fördelarna att bära i sjal.
En av punkterna lyder "Med en sjal kan man bära barnet på fler sätt än i en bärsele: på mage, höften eller ryggen."

Skall ta och maila dem, och upplysa dem om det lilla misstaget. Jag vet att dom tidigare haft art med bärsele.
Senast redigerad av Juliusdotter den tis nov 10, 2009 19:38, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
#7644048
Svar från Aschberg:

Hej och tack för ditt mejl!

Jag trodde faktiskt också att jag hade koll, men kanske är det bara så att jag uttryckt mig oklart i texten. Jag vet att det finns vissa bärselar som funkar för att bära barnet på alla tre olika sätt dvs mage, rygg och höft, t ex ERGObaby Carrier. Men denna flexibilitet gäller ju långt ifrån alla bärselar men däremot så kan man ju, så vitt jag vet, bära sitt barn på alla tre sätt i alla trikå- och ringsjalar.
Det var detta jag menade men för att förtydliga det hela bör det kanske i nästa nummer stå: Med en sjal kan man bära barnet på fler sätt än i de flesta bärselar: på mage, höft och rygg.

Men rätta mig gärna om jag har fel igen.

Med vänlig hälsning...

Petra Aschberg, chefredaktör
Föräldrar & barn


Nu behöver jag er hjälp. Jag är inte så insatt i den övriga bärsele värden än ergonomiska som man kan variera bärsetten på (mage, höft, rygg). Finns de fler selar som bara har ett bär sett (typ bb, mage)? Stämmer det Aschberg skriver "Med en sjal kan man bära barnet på fler sätt än i de flesta bärselar: på mage, höft och rygg". I min värd är det fler bärsele med variernade bärsett.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?