Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Annamamman
#7486332
Kul att tidningen skrev så mycket om er! Jättefin blid också.
Användarens profilbild
Av zink
#7491304
Trevlig artikel!

Såg även en liten tjej på senaste ViF nyfödda-sida som kändes bekant på nå't sätt... ;-)
Användarens profilbild
Av zink
#7491639
Marit skrev:Väldigt trevligt! Synd bara att rubrik/nedryckare och bild inte samspelar, de berättar om sjalar men visar en sele. :lol:
Det har hon på bilden kommenterat också till artikeln såg jag. Fast jag reagerade mer på barnets ålder ;-)

Men här på sjalbarns guide till "bärdon" så står väl mei-tai m fl som "kvadratisk bärsjal", så länge den knyts alltså http://www.sjalbarn.se/sjalar.php

Men visst, det är lite finlir och jag brukar nog låta en hel del slinka igm av de tekniska begreppen när jag har med nytt folk att göra, undvika nördstämpeln och gör det hela tilgängligt :-)

Fast man undrar ju hur det kan gå åt 5 meter tyg till tingesten på bilden onekligen ;-)

Fast mest reagerade jag på att dte bara var mammornas ryggar som kunde avlastas... Även om bara mammor var där så kan ju journalisten tänka til. Men mammor är kortare än föräldrar i en rubrik förstås!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?