Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#7222560
Artikeln handlar visserligen inte om bärande, ni får flytta den om den passar bättre under någon annan rubrik. I alla fall så är skådespelerskan Stina Ekblad intervjuad i senaste Femina. Hon berättar om sin son som nu är 17 år, att hon upplever honom trygg i sig själv. "Kanske hänger det ihop med att jag ammade honom så länge som han själv ville ammas. Det var en praktisk och tydlig samhörighet som pågick ungefär tills han började skolan." Hon berättar vidare att de samsov ungefär lika länge, och både amning och samsovning upphörde när han själv sa "nä, nu tror jag att jag ska sluta med det här. Nu ska jag börja ligga i min egen säng." Hon berättar om alla reaktioner hon mötte, men hur säker hon var på att det var rätt för dem. Och om hur roligt det är att kunna prata med honom om det här idag, hur det kändes att bli ammad.

:vågen: :vågen: :vågen:
#7287152
Hmm, jag minns hennes debattartiklar från när min 14-åring var liten, och uppfattade henne som rätt fördömande mot dem som inte ammade, att de var sämre mammor, liksom. Fast till hennes försvar kan man ju säga att det här var i amningsförespråkandets barndom, så jag tror inte att det hade hunnit utvecklas några nyanser än.
#7290879
Jaha, det lät ju inte så kul. Men hon har nog fått försvara sina val både en och två gånger kan jag tro.

Jag har väl inte precis tänkt att amma min son till skolstart, men jag blev så överraskad när jag läste artikeln. Hade nån annan uppfattning om henne (som jag inte vet var de kom ifrån). Lite strikt, liksom.
#7372009
keramikkarin skrev:Hon är min idol!
Hon verkar cool privat och är ju en superbra skådespelserska!
Såg henne på Dramaten i en helt underbar och oförglömlig version av "En midsommarnattsdröm" för några år sedan.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?