Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#7189082
Inte så mkt en "artikel om" men att de har en ringsjal som lockerbjudande för prenumeration?! :vågen:

sid 113

Prenumerera ett år (11 nr) och få en bärsjal! 379 kr (värde 832 kr).
Föräldrar & Barns egen bärsjal
(ser svart ut på bilden).

F&B's bärsjal är en såkallad ringsjal som är enkel att ta på och justera till agom längd samtidigt som den är säker. Barnet kan bäras både liggande och sitande mot förälderns mage, rygg eller höft. Man kan till och med amma samtidigt som bebisen ligger skönt i sjalen. Bruksanvisning medföljer.

Fast för egen del tycker jag att ringsjalar är de som är svårast att få till - egentligen. Men det är min akutsjal, finns en på varje ställe (bil, vagn, skötväska) vilket även beror på priset då. Särskilt en rebozo som även tar lite plats...

Men vad jag förstår av tidigare inlägg, bl a det nyss där de hade en bra sjal- & selguide i f g nummer (vilket andra "guider" jag sett sällan varit) så är de kanske lite "frälsta".

Jag har annars tyckt att den är lite väl ytlig och blaskig jmf med ViF, fast det fnins ju de som är värre...

När jag bläddrade igm tidningen så fanns jag på fler ställen notiser om bärande samt tygblöjor. Ekologiskt är ju inet särskilt nischat längre dock.

* På ekosidan sid 45 en Ergo, den där svarta med folkloremönster.

* sid 12 en tja sele? Baby Compact Sit & Carry. Sele som verkar vara för höften + en uppblåsbar tygklädd kudde... :hmm:

Fast - på sajten har de andra erbjudanden än detta?
http://www.foraldrarochbarn.se/artikel/24/prenumerera
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?