Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MariaL
#108567
Vad kul, stor bild på första sidan.
Användarens profilbild
Av sus
#108574
Vilken fin bild, men texten var ganska kort i internettupplagan eller går det att hitta mer av artikeln....?
Användarens profilbild
Av mammahappy
#108575
Kul! Men fanns det inte mer text att läsa en den lilla rutan som var under bilden?
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
#108576
:lol: jag har nyss gått upp och gick till köket för att göra frukost och sedan såg jag oss...kändes konstigt att se sig själv på bilden. jag var frågat några gånger vad mina hobbies är och sedan sa jag att jag gillar att chatta på sjalbarn.se men såg idag att texten var bara "gillar att chatta med mammor som bar i sjal"......

nej. det var bara hela artikeln (om ni redan har klickat på titeln där resten av artikeln är)......

här är länkerna på hur den såg ut på papperstidningen.

:D

http://i22.photobucket.com/albums/b313/ ... G_0756.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b313/ ... G_0755.jpg
Senast redigerad av Daniellas mamma den ons dec 21, 2005 09:21, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av maimiti
#108577
Jättefin bild :)
Var det mer text i pappersupplagan?
Användarens profilbild
Av zmurfan
#108594
Hejja!!!
Så ska det vara!!!

:) :)
Användarens profilbild
Av maimiti
#108599
Är det någon där uppe som kanske kan skanna in artikleln i såpass stort format att man kan läsa den och spara den tex som pdf någonstans på nätet?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#108660
Jag såg det också precis (en av Johan klasskompisar som ringde och berättade att det stod om sjalar i tidningen. Kul! :D
Användarens profilbild
Av Kristina
#108665
Fin artikel!

Men är det bara jag som stör mig på att en "mei tais" består av en "lapp" och 4 "remsor"? Och att Ria "försöker knyta sjalen"...

Men som sagt, annars var artikeln jättebra, det är ju bara några ord och en mening som kanske hade knnat formuleras bättre.
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
#108679
Men är det bara jag som stör mig på att en "mei tais" består av en "lapp" och 4 "remsor"? Och att Ria "försöker knyta sjalen"...

hihihhihi!!! det tänkte jg inte så mycket på. :lol: :lol: :lol: eller det kankse beror på att det var journalistens första gång att se en sjal så att han kallar sittdelen en lapp och 4 remsor....men roligt!! :lol: :lol: :lol:
det är ju bara några ord och en mening som kanske hade knnat formuleras bättre.
hålller med.....jag beskrev några saker men det var formulerat på något annat sätt i artikeln.
Användarens profilbild
Av Zoi
#108957
Jätte roligt ... :lol: Helsida och allt.. :wink:
Användarens profilbild
Av Mi
#108999
[/quote]"mei tais" består av en "lapp" och 4 "remsor"?

Låter UR-norrlänskt och med dialekt i mina öron :lol: Kort och konsist utan krusiduller :wink:
Användarens profilbild
Av Jennelii
#109005
Kristina skrev:Men är det bara jag som stör mig på att en "mei tais" består av en "lapp" och 4 "remsor"? Och att Ria "försöker knyta sjalen"...
Nä jag störde mig på "försöker knyta sjalen"..alltså.. FÖRSÖKER..öhh..

Jag har själv börjat beställa organ[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?