Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#7082635
Fick just hem Föräldrar & Barn-tidningen. Där har de en fyrsidig guide om sjalar och selar. De har bilder och info om en rad selar och sjalar och skriver lite om fördelar med att bära samt om grodposition. Jag har inte lusläst än, men hittills är jag glatt överraskad. Har inte hittat något som jag reagerat mot. Till skillnad mot förra bärguiden där de bara tagit med ett fåtal selar och sjalar och skrivit några felaktiga saker så har de den här gången fått med både Manduca, Ergo, Beco och Angelpack. Sen har de även några sorters sjalar och en MT.

Ett stort plus för Manducas mysiga bärbild där en pappa gosar och kramas med ett barn som sitter i selen på magen. :heart:

Läste dessutom på framsidan rubriken "Somna snabbt - få slut på kvällstrasslet nu" och fick se framför mig en lång guide om 5-minutersmetoden och liknande skrikmetoder, men även där blev jag glatt överraskad. De hade en guide om olika sätt att skapa kvällsrutiner, massage som nedvarvning, sömntåg och att göra en sömnplan enligt Somna utan gråt. :tumup: :vågen:
#7103901
vad härligt! jag har fått en känsla av att det är åt detta håll föräldrakulturen är på väg, men sen läser jag om varningar för ett hårdnande klimat och Nanny-programmens influenser och inser att jag kanske inte har så bra koll på smatidskulturen utan bara lever lite skyddat. men jag hoppas att jag har rätt : håller tummarna:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?