Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#1719790
Elin G skrev:
KATARINA skrev:Hugo :shock:
:iagree: Men det är ju bra att han har några bra åsikter i alla fall...
Ja, så mycket dumheter som den mannen kläcker ur sig om allt och inget så var det ju VÄLDIGT trevligt att få höra en vettig åsikt denna gång... :shock: :)
#1720209
Ja Hugo av alla människor :wink: . Men jag har faktiskt funderat lite på det här i samband med att bära barn på ryggen också. A gillade ju inte att bäras på ryggen förrän han var runt året just för att han ville ha mycket ögonkontakt och kunna kolla mina ansiktsuttryck. Thora däremot är nöjd var hon än sitter och jag har burit henne på ryggen en del för att det är så himla bekvämt, hon är tyngre än A var i samma ålder också, sedan hon var runt 4,5 månad. Jag bär henne bara på ryggen hemma i och för sig ute på stan och så sitter hon alltid frampå magen, men jag försöker ändå begränsa ryggbärandet lite hemma också just för att jag fortfarande tycker att hon egentligen känns lite för liten för att bäras så att vi inte kan se varandras ansikten längre stunder.
#7130796
vagn - bekvämlighet? :shock:
ja hatar vagn, den är ju bara ivägen, och man kan inte köra där man vill, den är stor och klumpig..
bekvämt med vagn, nej tacka vet ja sjalen :vågen:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?